سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار رئیس کمیته اخلاق به اهالی فوتبال در مورد جادوگری؛

رویکرد‌تان باید در زمین فوتبال نتیجه بخش باشد

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص اعتقاد به جادو در فوتبال گفت: من به همه اهالی فوتبال هشدار می‌دهم که از اینگونه مسائل غیر حرفه‌ای پرهیز کنند.

علی اکبر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اهالی فوتبال باید سعی کنند که رویکرد‌شان در زمین فوتبال نتیجه بخش باشد به عوامل خارجی از جمله جادوگری‌ روی نیاورند.
 
محمدزاده در ادامه بیان کرد: به هر حال من هم از زبان فوتبالی‌ها شنیدم که برخی از سرپرستان، مربیان و بازیکنان از عوامل خارجی همچون رمال و جادوگری استفاده می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: من حقیقتا‌ اعتقادی به جادوگری ندارم به نظرم نتایج بازی باید در زمین فوتبال از لحاظ فنی و تاکتیکی رقم بخورد، به هر حال بحث جادوگری و رمالی در فوتبال باید بررسی عمیق شود تا ببینیم این موضوع واقعیت دارد یا ندارد.
 
وی در مورد دعوت از ویسی به کمیته اخلاق عنوان کرد: ویسی دیروز به کمیته اخلاق آمد و اظهاراتش را در مورد جباری داور فوتبال بیان کرد و مطالبش را نوشت.
 
محمدزاده تصریح کرد: به هر حال ما اعتراض ویسی نسبت به داوری را شنیدم و به کارشناسان داوری می‌دهیم که بعد از بازبینی فیلم بازی نتیجه را به ما اعلام کنند.
 
 رئیس کمیته اخلاق عنوان کرد: ویسی بابت داوری جباری اظهاراتی داشت، وی را به عنوان مدعی و شاکی خواستیم تا سوء برداشت‌هایش در مورد داوری جباری را مورد بررسی و تحقیق قرار دهیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بعد از بررسی فیلم داوری در مورد اظهارات ویسی حکم صادر می‌کنیم.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.