سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره ورزشی و تفریحی کودک در بوستان بزرگ ملت برپا شد

همزمان با روز جهانی کودک ،جشنواره بزرگ ورزشی و تفریحی ویژه کودکان در بوستان بزرگ ملت برپا شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، احمد یزدانیان مدیر تربیت بدنی این منطقه در این خصوص گفت : این جشنواره از روز سه شنبه 16 مهر ماه آغاز شده و تا روز جمعه 18 مهرماه از ساعت 16 الی 20 عصر ادامه دارد.

وی گریم و عکاسی کودک ،بازی های فکری و رایانه ای ،ماهیگیری ،ترامپولینگ ،گلف پارکی ،تیراندازی مجازی ،سفال ، نقطه بازی ، فوتبال دستی ،دارت ،پرتاب حلقه و گوی ،اجرای نمایش خیابانی را از جمله بخش های مختلف این جشنواره عنوان کرد.

یزدانیان غنی سازی اوقات فراغت کودکان و پرورش مهارت های جسمی و روحی کودکان را از جمله اهداف برپایی این جشنواره عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در ورودی اصلی بوستان بزرگ ملت واقع در خیابان ولی عصر(عج) ،مقابل پاساژ صفویه برپا شده است .

وی برپایی همایش بزرگ دوچرخه سواری را از دیگر برنامه های ورزشی پیش بینی شده عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر همزمان با 25 مهرماه و روز تربیت بدنی همایش دوچرخه سواری در بلوار میرداماد برگزار می شود.
 
یزدانیان برپایی همایش ایستگاه تندرستی به مناسبت هفته پلیس و تقدیر از ورزشکاران منتخب ایستگاهها در بوستان بزرگ ملت را بخشی از برنامه های اجرا شده از سوی اداره تربیت بدنی منطقه 3  ذکر کرد.




انتهای پیام /
برچسب ها: جشنواره ، تفریحی ، بوستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.