سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی مظهر اقتدار درونی نظام اسلامی است

فرماندار شهرستان ملارد گفت: امنیت یک وجه بیرونی دارد و یک وجه درونی و نیروی انتظامی مظهر اقتدار درونی نظام اسلامی محسوب می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، داوود کرمی فرماندار شهرستان ملارد در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولین محلی و شهرستانی در محل فرماندهی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت یک وجه درونی دارد و یک وجه بیرونی که سپاه و ارتش مظهر اقتدار بیرونی و نیروی انتظامی مظهر اقتدار درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: با حضور نیروهای مقتدر نظامی امروز بیگانگان هیچ گونه چشم طمعی به خاک این کشور ندارند و این امر مهم مرهون تلاشها و مجاهدتهای شبانه روزی نیرو‌های ارزشمند نظامی است.
 
داوود کرمی در ادامه با بیان اینکه امروز پلیس از اقتدار کافی برخوردار است، تصریح کرد: این اقتدار با سیطرۀ معنوی و روانی از سوی پلیس محقق می‌شود و امید است با آموزشهای مستمر پلیس و ارتقای سطح امنیت رابطه و تعامل مستحکم مردم و نیروی انتظامی همچنان استمرار و افزایش یابد.
 
*رشد 129 درصدی کشفیات فرآورده‌های قاچاق نفتی
 
سرهنگ برزو همتی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد در ادامه این مراسم ضمن تشریح اهداف پلیس در عرصه نظم،‌ امنیت و آرامش شهروندان اظهار داشت: اقدامات خوب و مؤثری در طول سال گذشته عملیاتی شده که نتیجه آن تنگ‌تر شدن عرصه برای هنجارشکنان و ارتقای سطح آرامش شهروندان بوده است و به فضل الهی روند موفقیت‌آمیز فوق درآینده نیز استمرار خواهد داشت.
 
وی در ادامه افزود: کاهش 34 درصدی تصادفات جرحی و 37 درصدی تصادفات خسارتی، رشد 129 درصدی کشفیات فرآورده‌های قاچاق نفتی در سطح شهرستان و راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت و کاهش سرقتها و افزایش دستگیری سارقین از نمونه اقدامات سازنده‌ای است که در طول یکسال گذشته عملیاتی شده است.
 
گفتنی است در پایان این مراسم ائمه جمعه ملارد و صفادشت در کنار فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه ملارد و جمعی دیگر از مسئولین با اهدای لوح از مقام شامخ شهدا و خانواده معظمشان تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتدار ، امنیت ، نظام ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.