سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش موثر استانداری‌ها در ایجاد هماهنگی بین بخشی برای توسعه تعاون

معاون تعاون وزارت، تعاون کار و رفاه اجتماعی بر نقش استانداری ها در ایجاد هماهنگی بین دستگاهی میان بخشی خصوص و تعاونی با تشکیل ستادهایی در این زمینه تاکید کرد.

 سید حمید کلانتری معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مهمترین و موثر ترین عاملی که فضای کسل و کار کشور را رونق می بخشد داشتن روحیه تعاون و همکاری بین بخشی است چرا که در صورت گفتگو و تعامل دستگاه ها زمینه توسعه تولید در کشور فراهم می شود.
 
وی در ادامه به نقش استانداری ها در این خصوص با توجه به وظیفه و نقش حاکمیتی شان تاکید کرد و افزود: نقش استانداری ها در ایجاد هماهنگی بین دستگاهی به ویژه بخش های خصوصی و تعاونی بسیار مهم است و می توانند با تشکیل ستادهایی از فعالیت های سرمایه گذاری و بنگاه ها حمایت کنند و موانع را از سر راه آنها بردارند.
 
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: همچنین مدیران دستگاه های اجرایی باید از گفتگو با اتحادیه های تعاونی که نقش نمایندگی بخشی مهمی از تولید کننده ها را بر عهده دارند حمایت کرده تا زمینه توسعه فعالیت های آنها به ویژه در زمینه ارتقاء تولید در کشور فراهم شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: استانداری ، توسعه ، تعاون ، نقش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.