سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

ساخت فیلم حوزه نیروی انتظامی شاخه ای از خدمت به نظام است

کارگردان مجموعه تلویزیونی "زخم "گفت : ساخت فیلم و سریال در حوزه رونمایی از عملکرد نیروی انتظامی شاخه ای از خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید .

مسعود آب پرور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در هفته نیروی انتظامی با تاکید براینکه رونمایی از کارنامه سبزپوشان ترسیم امنیت در جامعه گفت : نیروی انتظامی در ابعاد مختلف ایجاد امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و تا کنون این واقعیت را محقق ساخته است .

کارگردان مجموعه تلویزیونی "زخم " در ادامه این مطلب افزود : کاهش درصدی جرائم در حوزه راهنمایی و رانندگی و مواد مخدر و سرقت و سایر بخش ها نقاط درخشان بیشماری را در کارنامه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ثبت کرده است .

آب پرور سینما و تلویزیون را ابزار رونمایی از ارگانهای نظامی و نهاد های کشور در راستای تصویر سازی فعالیت های ارگانهای حافظ امنیت کشور دانست و عملکرد تلویزیون را در این راستا موفق دانست .

کارگردان مجموعه تلویزیونی "زخم " در خاتمه اظهار داشت :استفاده از ابزار و امکانات نظامی به منظور ساخت فیلم و سریال در راستای بیان عملکرد ارگانهایی مانند نیروی انتظامی دشواری های زیادی را برای فیلمسازان به همراه داشته است ./ش/ن


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.