سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

229 عضو گروه طالبان در "افغانستان" کشته شدند

سخنگوی وزارت کشور "افغانستان" از کشته شدن 229 عضو گروه طالبان و زخمی شدن 173 دیگر از اعضای این گروه در تعطیلات عید سعید قربان در مناطق مختلف این کشور خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران"صدیق صدیقی" سخنگوی وزارت کشور افغانستان روز سه شنبه در نشست خبری در کابل با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی گفت: در تعطیلات عید قربان در سراسر افغانستان، نیروهای پلیس در 52 عملیات پاکسازی مناطق ناامن از وجود نیروهای طالبان، 229 تن از آنان را کشتند و 173 تن دیگر از آنان را زخمی کردند.

سخنگوی وزارت کشور افغانستان افزود: در این مدت 11 عدد بمب کنار جاده ای نیز کشف و خنثی شد.

صدیقی در عین حال برخی گزارشها مبنی بر متوقف شدن حملات راکتی پاکستان به استان های مرزی افغانستان را نادرست دانست و افزود: از اول مهرماه تاکنون 213 راکت شلیک شده از خاک پاکستان به استان های مرزی افغانستان اصابت کرده است.

سخنگوی وزارت کشور افغانستان با هشدار در باره ادامه حملات راکتی از خاک پاکستان به افغانستان، خواستار توقف اینگونه اقدامات شد.

صدیقی در همین حال با رد احتمال لغو حکم اعدام 5 تن از متجاوزان گروهی به زنان و سرقت مسلحانه در شهرستان پغمان گفت: فردا (چهارشنبه) 5 تن از مجرمان تجاوز گروهی به زنان و سرقت های مسلحانه در شهرستان پغمان اعدام می شوند.

سخنگوی وزارت کشور افغانستان در عین حال نیروهای امنیتی افغان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده توصیف کرد.
/انتهای یپام
منبع:ایرنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.