سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتهام عجیب به کی روش پس از دعوت نکردن سرخ ها

سرمربی تیم ملی پس از عدم دعوت از بازیكنان پرسپولیس و تراكتورسازی با تحلیل های جالبی مواجه شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،لیست تیم ملی در شرایطی اعلام شده که نامی از بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی دیده نمی شود و این در حالی است که پرسپولیس همواره در تیم ملی نماینده داشته و تراکتورسازی نیز صدرنشین لیگ برتر است.

 

هر چند برخی کارشناسان عقیده دارند که حداقل در پرسپولیس بازیکن تاثیرگذاری برای دعوت به تیم ملی وجود نداشته اما تحلیل های متفاوت و جالبی نیز در این خصوص مطرح شده است.

 

زمانی که مانوئل ژوزه پرتغالی سرمربی پرسپولیس بود و این تیم رتبه دوازدهم را کسب کرده بود 9 ملی پوش داشت و آن زمان برخی این بحث را مطرح کردند که وی به دلیل مشكلاتی كه با ژوزه داشت، عمدا بازیکنان زیادی از پرسپولیس دعوت كرده تا در اختیار تیم خود نباشند و پرسپولیس هم نتیجه نگیرد!

 

اکنون که هیچ بازیکنی از قرمزهای تهران و تبریز به تیم ملی دعوت نشده نیز اتهامی مشابه به کی روش زده شده است که عجیب و تاحدی غیر واقعی به نظر می رسد.

 

گفته می شود وی با این کار علاقمند است رقبای سپاهان و استقلال تمام نفرات خود را در تعطیلات در اختیار داشته باشند و خودشان بدون ملی پوشان بمانند چرا که علاقه ای به موفقیت فرکی و قلعه نویی ندارد!

نامه

برچسب ها: اتهام ، کی روش ، سرخ ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.