سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درک وارویک: مسابقه باید زودتر برگزار می‌شد

وارویک از رانندگان اسبق رقابت های فرمول یک که در سال های اخیر بارها او را به عنوان کمیسر چهارم در مسابقات مشاهده کردیم باور دارد گرندپری ژاپن باید چند ساعت زودتر برگزار می شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران او گفت: امیدوارم حال ژول کاملاً خوب شود. نباید فراموش کنیم که الان یک راننده زخمی از گرندپری ژاپن داریم.

وی ادامه داد:این خیلی عجیب است. چون فدراسیون جهانی، چارلی وایتینگ، برنی اکلستون و مسئولین برگزاری رقابت از این خبر داشتند که شرایط آب و هوا در سوزوکا به چه شکلی خواهد بود. چرا به کسی هشدار داده نشد و تصمیم نگرفتند مسابقه زودتر برگزار شود.
«اگر فدراسیون جهانی و اکلستون فشار خودشان را زیادتر می کردند، مسئولین برگزاری هم عقب نشینی می کردند و مسابقه زودتر برگزار می شد.»

وارویک درباره تصادف سوتیل و بیانکی هم صحبت کرد.

وی گفت: در ابتدا تصور می شد اتومبیل ایمنی باید در پیست حضور داشته باشد. اما اگر بنا به هر دلیلی اتومبیل ایمنی به پیست بیاید، تماشاگران گمراه می شوند و یک ناهماهنگی در مسابقه بوجود می آید.

«این فقط یکبار اتفاق افتاد، همیشه امکان دارد چنین اتفاق های نادری رخ بدهد و برای همین، باید موضوع را زیر به زیر مورد بررسی قرار بدهیم. من فکر نکنم بتوانیم در این اتفاق کسی را مقصر بدانیم.»

وی در آخر خاطر نشان کرد:اگر بنا به هر موقعیتی اتومبیل ایمنی در پیست حضور داشته باشد و مسئول رقابت این را بخواهد، اتومبیل ایمنی در پیست حضور خواهد داشت. اما من چنین چیزی را نمی خواهم و لازم نمی بینم. بهتر است تمامی تصمیم ها را چارلی (وایتینگ) بگیرد و ما و تیم او را در چنین مواقعی تنها بگذاریم. اما آیا او همیشه در هر شرایطی بهترین تصمیم را می گیرد؟ احتمالاً خیر. اما به نظر من درباره چنین اتفاقی باید کارشناسان نظر بدهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.