سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همیلتون: لازم نبود اتومبیل ایمنی به پیست بیاید

لوئیس همیلتون باور دارد اینکه بعد از تصادف سوتل اتومبیل ایمنی به پیست نیامد، تصمیم درستی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همیلتون گفت: این کار را مدام انجام می دهند. برای خارج کردن اتومبیلی که در پیست مانده بود، کارهای لازم را انجام دادند.
وی افزود:زمانی که یک اتومبیل از پیست خارج شده باشد، امکان دارد یک اتومبیل دیگر هم درست در همان منطقه از پیست خارج شود و با هم برخورد داشته باشند. بعد از تصادف سوتیل پرچم های زرد رنگ را دیدیم. زمانی که پرچم های زرد رنگ به صورت دوتایی به نمایش در می آیند یعنی خیلی باید آهسته رانندگی کنید.

«زمانی که از آن سکتور عبور می کردم دیدم همه با سرعت پایینی رانندگی می کنند. آنجا یک تراکتور بود و اتومبیل سوتیل را که با موانع کناری پیست برخورد کرده بود، بلند می کرد. بعد از اینکه پرچم قرمز به نمایش درآمد، دیدم در آن شلوغی یک اتومبیل دیگر هم آنجاست. درست متوجه نشدم چه دیدم.»

همیلتون که در ابتدای رقابت بعد از خروج اتومبیل ایمنی از پیست شرایط سختی در مسابقه داشت عنوان کرد در دورهای آخر مسابقه وضعیت خیلی خوب نبود.
او ادامه داد: در دورهای آخر باران کمی زیادی درحال باریدن بود. اما من خیلی مشکل نداشتم. اما خوب بقیه شاید با این وضعیت مشکل داشتند، چون دمای تایرها خیلی زود کم می شد. اگر کمی آهسته رانندگی می کردید، دمای تایرها به سرعت پایین می آمد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.