سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیموویچ: دوست دارم بازنشسته شوم/مورینیو باهوش‌ترین مربی است/ به انگلیس بر نمی‌گردم

مهاجم سوئدی پاری‌سن ژرمن گفت: علاقه‌ای به بازگشتن به لیگ برتر انگلیس نداردو برای بازنشستگی برنامه ریزی می‌کند.او همچنین مورینیو را باهوش‌ترین مربی که تاکنون دیده معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از بریلی میل؛ زلاتان ابراهیمویچ مهاجم سوئدی پاری‌سن ژرمن اطمینان داد و قصد ندارد تا قبل از اعلام بازنشستگی بار دیگر به لیگ برتر انگلیس باز گردد. او همواره پیشنهادات مالی وسوسه انگیزی از سوی باشگاه‌های انگلیسی داشته اما همواره با آنان مخالفت کرده است. زلاتان از وین رونی به عنوان فوتبالیست محبوب خود در فوتبال ملی انگلیس نام برد و برای آن دلیل جالبی ذکر کرد، زلاتان گفت: رونی را دوست دارم زیرا هیچ بازیکن انگلیسی دیگری به غیر از او را نمی‌شناسم.

مهاجم سوئدی سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی سوئد،هلند، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را دارد.

او سه فصل همراه پاری‌سن ژرمن بوده و پس از کسب عناوین قهرمانی متعدد به دنبال تصاحب افتخار در لیگ قهرمانان است.

*زلاتان و علاقه به بازنشستگی

ابراهیمویچ در ماه اکتبر وارد 33 سالگی شد و از علاقه خودبرای اعلام بازنشستگی سخن می‌گوید گلزن پاریس ژرمن گفت: 23عنوان قهرمانی در کارنامه دارم و همراه با آژاکس، یونتوس، اینترمیلان، بارسلونا، آث میلان و پاریس ژرمن قهرمانی در لیگ‌های متعدد را تجربه کرده‌ام. احساس می‌کنم زمان بازنشستگی فرا رسیده اما دوست دارم قبل از آن به عنوان افتخار آمیز در لیگ قهرمانان هم برسیم. البته اگر این امر محقق شد چندان ناراحت نمی‌شوم زیرا افتخارات متعدد دیگری داشته‌ام. من 2 پسر 8و 6 ساله دارم که کمتر فرصت داشته‌ ام درکنار آنان باشم. ترجیح می‌دهم به مرد خانواده تبدیل شده و به فرزندانم بیشتر رسیدگی کنم.

*هوش و ذکاوت مورینیو ستودنی است

ابراهیمویچ و مورینیو درفصل 2008- 2009 در تیم اینتر کنار یکدیگر بودند و هر 2 به عناوین خوبی دست یافتند. اینتر در آن سال قهرمان سری آ شد و زلاتان هم برترین گلزن جام لقب گرفت.او در مورد مورینیو گفت: ژوزه مورینیو یکی از باهوش‌ترین مربیانی است که تاکنون دیده‌ام.

او می‌داند چگونه می‌تواند با تک تک بازیکنان ارتباط برقرارکرده و بهترین عملکردآنان را مورد استفاده قرار دهد.

او برای هر بازیکن شیوه منحصر به فردی دارد و چگونگی ترکیب شدن به آنان را به خوبی می‌داند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهاجم ، قهرمان ، تیم ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.