سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی بانک مرکزی اعلام شد

حضور کارشناسان صندوق بین المللی پول در تهران

به منظور ارائه کمک‌هاي فني به حوزه نظارت بانک مرکزي، هيئتی 4 نفره از صندوق بين‌المللي پول به ایران عزیمت و در مورد برنامه‌هاي آتي صندوق برای ارائه کمک‌هاي فني در زمينه‌هاي تخصصي مورد نياز حوزه نظارت بانک مرکزی تبادل نظر نمود .

به گزارش گروه اتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در این جلسات دو طرف ضمن بررسی وضعيت و عملکرد بخش نظارت و مقررات و مرور کلي بر سيستم بانکداري در ایران، به موضوع چالش‌هاي اصلي مقررات و نظارت، روند مطالبات غير جاري و استفاده از ابزارهاي نوين در جهت نظارت پيشرفته از جمله سيستم‌هاي هشدار سريع و انجام آزمون بحران پرداختند.

همچنین کارشناسان صندوق جهت شناخت بازار مالي ایران، شامل پول، سرمايه و بيمه و بررسي ارتباط بين اين بازارها و نيز ميزان تأثير پذيري بازار پول از بازار‌هاي ياد شده، ديدارهايي را با معاون وزارت امور اقتصاد و دارايي، سازمان بورس و اوراق بهادار و مسئولان چند بانک دولتي و خصوصي برگزار کردند.

گفتنی است این هیئت در راستاي ارتقاء و روزآمدسازي دانش تخصصي کارکنان بخش نظارت و به دعوت بانک مرکزي به ایران عزیمت کرد تا با ایجاد این تعاملات، گامي مثبت و مؤثر به منظور بهبود جايگاه بين‌المللي کشور در جهت نهادينه سازي نظارتي پويا و پيشرفته ایجاد شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، مرکزی ، بین المللی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.