سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:

حضور مجیدی در تیم امید شایعه است/ اسپانسر تیم ملی تا پایان امسال باقی خواهد ماند

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی در جمع خبرنگاران حاضر شد و دقایقی را با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛علی کفاشیان ، رئیس فدراسیون فوتبال درباره اردوی تدارکاتی پرتغال گفت: شرایط تیم ملی در اردوی پرتغال مناسب است و برنامه های تیم ملی نیز به طور منظم و از پیش تعیین شده پیش می‌رود.

وی در ادامه با تکذیب حضور فرهاد مجیدی در تیم امید تصریح کرد: روز گذشته بازیکن سابق استقلال تنها برای یک کار اداری به دفتر من آمده بود، هیچ صحبتی در مورد حضور او در تیم ملی و همچنین تیم امید نشده است. نمی دانم این شایعات کجا شکل می گیرد اما مجیدی فعلا در حال گذراندن دوره های مربیگری‌اش است و تصمیمی در مورد حضور ایشان در کادر فنی تیم‌های ملی نداریم.

کفاشیان با اشاره به موضوع علی کریمی و مدرک مربیگری دستیار کی‌روش گفت: همان طور که قبلا گفته‌ام علی کریمی کارهایش را به کمیته آموزش سپرده است و این کمیته قرار است تا کارهای وی را پیگیری کند.

کفاشیان در مورد حضورش در نمایشگاه بین المللی تصریح کرد: اسپانسر تیم ملی تا پایان امسال باقی خواهد ماند از این رو به غرفه این شرکت آمدم تا ضمن بازدید صحبت‌هایی را در مورد نحوه حمایت از تیم ملی انجام دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فریدون
۰۹:۱۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
کفاشیان جان بچه ات دیگه برو به خدا رو اعصاب همه هواداران فوتبالی