سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیدات شبکه دو نامزد دریافت پروانه زرین جشنواره فیلم کودکان شدند

فیلم های تلویزیونی "خدایی برای همه" و "اولین عکس من" از تولیدات شبکه دو سیما نامزد دریافت پروانه زرین بیست و هشمتین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شدند.

به گزارش حوزه  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فیلم تلویزیونی «اولین عکس من» به نویسندگی و کارگردانی میلاد جرموز داستان زندگی یک پدربزرگ و نوه در دهه 60 را به تصویر می کشد که با دوربین عکاسی قدیمی لوبیتل برای آنها اتفاقاتی طنزگونه رخ می دهد.
 
بنابراین گزارش ؛ این تله را حمید محمدی را در ژانر کودک و نوجوان برای شبکه دو سیما تولید کرده و امیرحسینی، آرمان صرامی، فرشاد فهیمی، بیژن رافعی و شکوفه شمس از بازیگران آن هستند.«خدایی برای همه» به تهیه کنندگی حسین اقبال و کارگردانی جواد خادم زاده نیز در گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تولید شده است.
 
 براساس این گزارش؛ این تله را حجت الاسلام والمسلمین یوسف بدرالدین در مورد نوجوانی به نام حمید نوشته که می خواهد خمره ای را که قرار است در حسینیه ای کارگذاشته شود را سالم به مشتری اش برساند، اما در مسیر با ماجراهای غیرمنتظره ای رو به رو می شود، ماجراهایی که شرایط را برای او دشوار می کند.
 
بنابراین گزارش؛ مرتضی نسیم سبحان، محمد رضا امیرخانی، اصغر باروتکوب زاده، محمد رضا زارعی، غلام محمد رجبی، علیرضا برزگر، محمد محمودی، میثم شریف زاده، فاطمه فلاح، ملیحه آسترش و فاطمه بقایی در این تله فیلم نقش آفرینی کرده اند.
 
گفتنی است؛ این تله در بخش آثار ویدیویی کوتاه و نیمه بلند نامزد دریافت پروانه زرین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.