سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"اجتماعي" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: به جای انتخاب مستقیم شهردار شورا را منحل کنید ، پنج میلیون زن ایرانی کارت مهربانو دریافت می‌کنند ، کاهش 90 درصدی جرائم ایرانیان در کشورهای دیگر/ قاچاق انسان نداریم و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز سه شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

ترخیص وسایل نقلیه توقیف شده در هفته ناجا/ صدور بالغ بر 23 برگه جریمه در روز



 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی تمام وسایل نقلیه که به پارکینگ منتقل شده‌اند ترخیص می‌شوند.

کاهش 90 درصدی جرائم ایرانیان در کشورهای دیگر/ قاچاق انسان نداریم
فرمانده نیروی انتظامی ناجا از کاهش 90 درصدی جرائم ایرانیان در کشورهای دیگر خبر داد.

چمران:بیشتر نمایندگان مجلس با معرفی سه نفر به عنوان شهردار به شورای شهر موافق نیستند/ واگذاری انتخاب شهردار تهران به شورای حل اختلاف مرکزی
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مسائل مطرح در مجلس شورای اسلامی آن است که هیات حل اختلاف استانها سه نفر را معرفی می‌کند و شوراها باید یکی از این سه نفر را به عنوان شهردار انتخاب کنند.

افزایش 95 درصدی کشف جرائم جنائی/ کشف سالانه 600 تن مواد مخدر
فرمانده نیروی انتظامی ناجا از افزایش 95 درصدی کشف جرائم جنایی و کشف سالانه 600 مواد مخدر در کشور خبر داد.

نظر چمران در خصوص انتخاب مستقیم شهردار توسط مردم شخصی است/ فراموش نکنیم شورای دوم سکوی پرش احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری شد
عضو کمیسیون نظارت حقوقی شهر تهران گفت: من مخالف نظر چمران در خصوص لایحه دولت مبنی بر انتخاب مستقیم شهردار توسط مردم هستم، مخالفت ایشان شخصی است.

نخستین پرواز برگشت حجاج پنج‌شنبه انجام می‌شود/ بار مجاز هر زائر، تنها دو چمدان ۲۰ کیلویی
معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هم‌اکنون تمام زائران مناسک حج خود را انجام داده‌اند، گفت: اولین پرواز برگشت حجاج پنج‌شنبه انجام می‌شود.

به جای انتخاب مستقیم شهردار شورا را منحل کنید
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصویب لایحه دولت در خصوص انتخاب مستقیم شهردار توسط مردم در واقع به معنای انحلال شورا است و بهتر است بگوییم شورا را منحل کنید راحت تر هستید.

پنج میلیون زن ایرانی کارت مهربانو دریافت می‌کنند

مدیر موسسه مطالعات و تحقیقات زنان با اشاره به نخستین جشنواره و همایش مهربانو از رونمایی پنج میلیون کارت مهربانو در راستای بهبود وضعیت زنان جامعه خبر داد.

نباید نسبت به وضعیت باشگاه پرسپولیس بی تفاوت بود / وزیر ورزش در خصوص پاسخ به مسائل مطرح در این باشگاه به شورا دعوت شود
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت: امروز خبرهایی را از باشگاه پرسپولیس می‌شنویم که با توجه به قرارگیری در شهر تهران بی تفاوتی نسبت به آن به معنای بی مسئولیتی است.

تندگویان: از رأی قوه قضائیه در خصوص قلع و قمع درختان گلایه مندیم/ جایگزینی 100هکتار فضای سبز با حفظ یک هکتار قابل مقایسه نیست
 عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص فضای سبز و حفظ درختان از رأی قوه قضائیه گلایه داریم و از رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم درخواست ما را بررسی کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.