سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان معاملات 15 مهر صورت گرفت

"کشتیرانی دریای خزر" عامل صعود ناچیز فرابورس

امروز سه شنبه 15 مهر در پایان معاملات تالار فرابورس تعداد 93 هزار و 829 سهم اوراق بهادار به ارزش 871میلیارد و 614 سهم به ارزش 17میلیارد و 220 میلیون تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ شاخص فرابورس علی‌رقم روند منفی روزهای گذشته خود امروز با رشد ناچیز 1.80 واحدی روبرو شد و به رقم 827.50 واحد رسید.

بر اساس این گزارش می‌توان نماد گروه کشتیرانی دریای خزررا با رشد 4.53 واحدی عامل اصلی رشد شاخص کل به حساب آورد این درحالی است که بانک دی و سهامی ذوب آهن اصفهان نیز به ترتیب با رشد 0.28 واحدی و 0.46 واحدی روبرو شدند.

همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان با ادامه روند منفی خود با کاهش 2.74 واحدی را ثبت رساند و سرمایه گذاری مسکن تهران و مسکن زاینده رود نیز با کاهش 0.27 واحدی و 0.3 واحدی همانند روز گذشته روند منفی را برای خود به ثبت رساندند.

علاوه بر توسعه خدمات دریایی و بندری سینا نیز با ثبت افت 1.96 واحدی به کار خود پایان دادند.

گفتنی است در معاملات امروز فرابورس بازگشایی نماد معاملاتی شرکت پخش البرز و نماد معاملاتی میدکو، توقف نماد معاملاتی شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایران،‌توقف ثبت معاملات توافقی و پایان مهلت استفاده از حق تقدم سهام در نماد دهدشتح پایان مدت اعتبار و توقف نماد معاملاتی تسه، 9008 و 9102 ، پایان مهلت استفاده از حق تقدم سهام شرکت افرانت، و عرضه یکجای سهام مدیریتی غیر کنترلی شرکت عمران و مسکن سازان منطقه شمال غرب انجام شد.

در پایان قیمت اوراق تسهیلات مسکن امروز در بالاترین قیمت به 92 هزارو 500 تومان در پایین ترین قیمت به 87 هزارو 500 تومان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، تسه ، معاملات ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.