سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرب وشتم محیط بان ماهنشان در برابر شکار یک کبک

متخلفین شکار و صید در منطقه حفاظت شده انگوران شهرستان ماهنشان با مأمور یگان حفاظت شهرستان درگیر و پس از ضرب و شتم محیط بان متواری شدند. .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرگاران امجد باقری مدیر روابط عمومی محیط زیست زنجان با تایید خبر درگیری متخلفین با یکی از محیط بانان  در منطقه حفاظت شده انگوران شهرستان ماهنشان گفت: در پی گشت و کنترل مأمورین یگان حفاظت شهرستان ماهنشان، سه فرد متخلف در حین شکار کبک در منطقه حفاظت شده انگوران از سوی محیط بانان مورد تعقیب و گریز قرار گرفته که در حین دستگیری علاوه بر تمرّد از دستور مأمور دولت و ضابط قضایی، محیط بان جعفر شیر افکن مورد ضرب و شتم متخلفین قرار گرفت.
 
وی گفت: متخلفین از فرصت استفاده نموده  پس از ضرب و شتم محیط بان از محل متواری شدند و هم اکنون تحت پیگرد می باشند.

مدیر روابط عمومی اداره کل افزود: شکر خدا حال محیط بان شیر افکن خوب بوده و لازم به ذکر است هویت متخلفین مشخص شده و بومی شهرستان ماهنشان می باشند که با هماهنگی دستگاه قضایی حکم جلب متخلفین صادر گردیده و بزودی دستگیر و اعمال قانون خواهند شد.

 باقری گفت: از متخلفین لاشه یک قطعه کبک کشف گردیده است و پرونده متخلفین در دست بررسی از سوی مقامات قضایی شهرستان ماهنشان می باشد.

 وی یاد آور شد: علی رغم  توصیه های لازم از طریق جراید، خبرگزاریها و معتمدین محلی،  برخی از متخلفین به خود اجازه تخلف داده و به صورت غیر مجاز اقدام به شکار نموده و بدتر از آن با مأمور دولت که در حین انجام وظیفه می باشد درگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

 باقری ادامه داد:  از مردم شریف استان انتظار داریم در صورت مشاهده چنین مواردی حتما به نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع داده و ما را در انجام مأموریت های سازمانی و حفاظت از حیات وحش استان یاری رسانند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شکار ، ضرب وشتم ، محیط بان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.