سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی منطقه "زنکوره" الرمادی از وجود عناصر داعش/ 4 کشته در نزدیکی دانشگاه تکریت

عراق همچنانی شاهد تحولات گسترده‌ای است که تازه‌ترین آن پاکسازی منطقه "زنکوره" الرمادی از وجود عناصر داعش است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، منطقه "زنکوره" الرمادی از وجود عناصر داعش پاکسازی شد.

 "احمد صداک الدیلمی" رئیس پلیس الانبار اعلام کرد: نیروهای امنیتی با حمله گسترده به منطقه زنکوره در شمال غربی شهر الرمادی توانستند این منطقه را به طور کامل از وجود نیروهای داعش پاکسازی کنند.

الدیلمی در گفتگو با العراقیه گفت: نیروهای امنیتی توانستند6 نفر از اعضای داعش را کشته و 3 کامیون اسلحه را به آتش بکشانند.

او اشاره کرد نیروهای امنیتی روند پاکسازی مناطق الرمادی را ادامه خواهند داد و با قدرت درصدد شکست حصر هیت از سه محور هستند.

عبدالرحمن النمراوی رئیس دفتر آمار فلوجه نیز روز یکشنبه العراقیه اعلام کرد  17 نفر از اعضای داعش در منطقه الجمهوریه در مرکز فلوجه به هلاکت رسیدند.

همچنین در درگیری‌ها در نزدیکی دانشگاه تکریت چهار تن کشته شدند. "حمد النامس" رئیس پلیس استان صلاح الدین در گفتگو با العراقیه گفت: نیروهای امنیتی به نیروهای داعش در نزدیکی دانشگاه تکریت حمله کردند و توانستند 4 نفر از تکفیری های داعش را به هلاکت برسانند. او افزود پیشروی نیروهای داعش در استان صلاح الدین متوقف شده است.

النامس به آغاز قریب‌الوقوع طرح پاکسازی الشرقاط  و بیجی در استان صلاح الدین از وجود نیروهای داعش اشاره کرد.

"حمد النامس" پیش از این نیز به العراقیه گفته بود نیروهای امنیتی با کمک نیروهای عشایر به شهر بلد در جنوب تکریت حمله کرده و 9 نفر از اعضای داعش را به هلاکت رساندند.


انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.