سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هماهنگی بيمه مركزی؛

دوره آموزشی بيمه انرژی برگزار می‌شود

دوره آموزشی بيمه انرژی توسط شركت كارگزاری UIB انگليس، با هماهنگی بيمه مركزی جمهوری اسلامی ايران و با حضور كارشناسان ارشد بيمه‌های اتكايی صنعت بيمه كشور در پژوهشكده بيمه برگزار می‌گردد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي، منير كبان رييس‌كل شركت كارگزاري بيمه UIB در ديدار با رئيس‌كل بيمه مركزي ضمن ابراز خرسندي از فراهم آمدن شرايط برگزاري دوره انرژي در ايران گفت: در دوران تحريم‌ عليه ايران، صنعت بيمه اين كشور به‌خوبي از عهده مشكلات تحميلي برآمد و توانست پوشش‌هاي بيمه‌اي و بيمه اتكايي را براي ريسك‌هاي بزرگ ارائه كند و اين شركت آمادگي دارد در صورت لغو تحريم‌ها، خدمات لازم را به بازار بيمه ايران ارائه نمايد.

وي افزود: با توجه به بازار خوب نفت و انرژي در ايران، اين شركت علاقه‌مند‌است از طريق برگزاري دوره‌هاي آموزشي و سمينارهاي متعدد، دانش فني اين حوزه را به بيمه گران و بيمه گران اتكايي ايراني انتقال دهد.

شايان ذكر است دوره آموزشي بيمه انرژي با محورهاي بررسي بازار انرژي، آشنايي با عمليات بالادستي گاز و انرژي، ارزشيابي بيمه، بيمه كنترل چاه، ساخت‌وساز فراساحلي، توقف عمليات و وقفه در كسب‌وكار، معضلات مديريت ريسك، بررسي خسارت و نقش كارگزاران و رسيدگي به خسارت طي روزهاي ۱۵ و ۱۶ مهرماه با حضور كارشناسان ارشد بيمه هاي اتكايي بيمه مركزي و شركت‌هاي بيمه در پژوهشكده بيمه برگزار مي‌شود.

شركت كارگزاري بيمه UIB يك كارگزار بيمه و بيمه اتكايي مستقل بين‌المللي است كه در سال ۱۹۸۷ تأسيس شده و دفتر مركزي آن در لندن است و شعب و دفاتري نيز در سراسر جهان دارد. شركت كارگزاري بيمه UIB، برو كر بيمه لويدز لندن نيز است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، انرژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.