سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هيات مديره بیمه ایران:

تحریم‌های بیمه‌ای اتحادیه اروپا در حال رفع شدن است

عضو هيات مديره و سرپرست معاونت اداری و مالی بيمه ايران گفت: تحريم‌های ناجوانمردانه اتحاديه اروپا عليه صنعت بيمه کشورمان در حال رفع شدن است و بزودی شاهد تحولات خوبی در اين حوزه خواهيم بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بيمه ايران، حميد تاجيک در مراسم آغازين دهمين دوره بازي هاي ورزشي کارکنان اين شرکت با اشاره به حضور خود در تازه ترين اجلاس بين المللي بيمه اي اتحاديه اروپا که در وين برگزار شد، افزود: اروپايي ها از قبل به حقانيت جمهوري اسلامي ايران اعتقاد و به آن ايمان دارند و  امروز با تلاش ديپلماسي خارجي اين مشکل درحال برطرف شدن است.

عضو هيات مديره بيمه ايران با بيان اينکه به عنوان يکي از اعضاي خانواده بزرگ بيمه ايران دراين اجلاس شرکت کرده بودم، ادامه داد: شرکت هاي اروپايي به برند و نام بيمه ايران با توجه به قدمت، دانش فني کارکنان، بنيه مالي قوي، دارا بودن 9 هزار نماينده درشبکه فروش احترام خاصي قائل هستند.

تاجيک اضافه کرد: شرکت هاي بين المللي اروپايي به خوبي مي دانند بيمه ايران با 80 سال سابقه درخشان برترين شرکت بيمه اي در منطقه خاورميانه و شمال آفريقاست و به مجموعه بيمه ايران توجه خاص و ويژه اي دارند.

وي ادامه داد: شرکت هاي اروپايي از آنجا که حضور درايران براي آنان جذابيت دارد درحاشيه اين اجلاس تقاضاي همکاري اتکايي با بيمه ايران درزمينه صنايع بزرگ نفت، گاز و پتروشيمي داشتند که مقررشد درزمان مناسب به اين تقاضا ها رسيدگي و درصورت مساعد و مناسب بودن پيشنهادها همکاري با آنان آغاز شود.

سرپرست معاونت اداري و مالي گفت: بيمه ايران فني ترين بدنه کارشناسي صنعت بيمه کشور را دارد و معتقديم اصلي ترين سرمايه اين شرکت بيمه اي نيروي انساني کارآمدش است و به آن افتخارمي کنيم.

تاجيک اظهار داشت: سرمايه انساني بيمه ايران بزرگترين فناوري شرکت است و بايد به آن توجه خاص داشته باشيم و همانند ساير دارايي ها ساماندهي شود.

تاجيک ادامه داد: بيمه ايران با اتکا به سرمايه انساني خود نه تنها دارايي و پرتفوي خود را حفظ خواهد کرد بلکه با رعايت تمامي اصول حرفه اي آن را افزايش نيز خواهد داد.

وي با رد اين مساله که بيمه ايران يک بيمه دولتي است و نبايد به دنبال سود آوري باشد اظهارداشت: هرسازماني که سود آور نباشد به دليل آنکه درطول زمان دچار محدوديت هاي منابع مالي مي شود نمي تواند به جامعه اش کمک کند و بيمه ايران نيز از اين امر مستثني نيست.

تاجيک گفت: سودآوري بنگاه هاي اقتصادي ازجمله بيمه ايران دراساسنامه آمده است و ملزام به سود آوري هستيم تا منافع اعضاي مجمع و بيمه گذاران خود را حفظ کنيم ازاين رو بدنبال کسب سود بيشترهستيم.

وي اضافه کرد: البته براي دستيابي به اين هدف بايد نقاط قوت خود را تقويت و نقاط ضعف را برطرف کنيم و طرح برگزاري مجمع فصلي را دربيمه ايران نهادينه کرديم.

عضو هيات مديره بيمه ايران با بيان اينکه درنخستين مجمع فصلي استان هاي سيستان و بلوچستان، کرمان، اردبيل، آذربايجان غربي و يزد به عنوان استان هاي برتر شناخته و تقدير شدند، تصريح کرد: مجامع فصلي را با رويکرد ارزش افزايي، دانش بنيان و تجاري سازي فعاليت هاي اين بنگاه اقتصادي طراحي کرديم  و خواهيم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ایرام ، تحریم ، اروپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.