سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فوتبال ما در یک قدمی بحران قرار دارد!/کی‌روش رئیس فدراسیون کشورمان است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید بگویم که فوتبال ما روز به روز ضعیف‌تر شده و خواهد شد و باید عنوان کنم که وای به حال فوتبال ما که به چنین روزی افتاده است.

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید عنوان کنم که عملکرد تیم‌های لیگ برتری به هیچ عنوان خوب نبوده است و من با توجه به هشدار‌های قبلی که داده بودم اکنون می‌گویم فوتبال ما در یک مرحله بحران قرار دارد.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به پیش بینی‌های اخیر کارشناسان فوتبال و عدم توجه برخی فوتبالی‌ها و مدیران متاسفانه باید عنوان کنم که تاکنون علی رغم تمهیدات ویژه هیچ یک از دیدارهای لیگ برتر به هیچ وجه دلچسب‌ نبوده و حتی نمی‌توان بسیاری از خانواده‌ها را 90 دقیقه پای گیرنده‌های تلویزیون نشاند یا اینکه شاهد حضور مردم در ورزشگاه ها باشیم. دیگر خبری از بازیکن‌های با تعصب دهه‌های 60 و 70 نیست و پس از علی دایی، عزیزی و ... دیگر فوتبال ما روبه ضعف آورد و شاهد یک فوتبال بی روح و مرده هستیم.
 
کارشناس فوتبال کشورمان به عدم ثبات مدیریت در باشگاه‌ها پرداخت و اضافه کرد: شما بگویید کجای دنیا این قدر مدیران زود و سریع تعویض می‌شوند ما متاسفانه شاهد مدیریت ضعیف و عدم ثبات مدیریتی در تیم‌ها هستیم شما در تیم پرسپولیس دیدید که پروین 2 ماه مربی این تیم بود و رحیمی 5 ماه در سمتش باقی ماند ما در طول این سال‌ها 15 مدیر را در یک باشگاه به کار گرفته‌ایم!
 
وی بیان کرد: ما به راحتی از ویتنام چ4 گل دریافت کردیم و به راحتی آب خوردن حذف شدیم یا تیم های ما در جام باشگا‌ه‌های آسیا حضور می‌یابند و به سادگی هرچه تمام تر از مرحله گروهی حذف می‌شوند  یا تیم ملی به طور حتم در جام ملت‌های آسیا نتیجه لازم را نمی‌گیرد این ها همه از ضعف فوتبال ما خبر می‌دهد و ما بی‌خبریم.
 
ابراهیمی عنوان کرد: کجای لیگ ما قشنگ است بازی پرسپولیس- سپاهان قشنگ بود یا سایر بازی‌های دیگر به هیچ وجه لیگ ما نه تنها زیاد نبود بلکه باید بگویم بسیار هم ضعیف بود زیرا تیم‌ها نه اصول دفاع را به خوبی اجرا  کردند و نه اصول حمله و تاکتیکی‌ بازی کردن را بلد بودند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان به عدم وجود ستاره در تیم‌ها پرداخت و گفت: چرا باید دهه‌های 60- 70- 80 و حتی زمان جنگ با آن حملات صدام و موشک باران 60 هزار نفر به آزادی می‌آمدند و یا اینکه در شیرودی (امجدیه سابق) 30 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند اما در حالیکه اکنون خبری از آن شور و هیجان نیست.
 
وی با اشاره به کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید عنوان کنم که کی روش رئیس فدراسیون کشورمان است! زیرا بسیار راحت و ساده مدت زیادی لیگ ما تعطیل می‌شود و کسی اعتراض هم نمی‌کند.
 
ابراهیمی ادامه داد: من به کی‌روش اعتقادی ندارم کاش برنمی‌گشت خلاصه اینکه وای به حال فوتبال ما که دست چنین آقایانی افتاده است؟!
 
کارشناس فوتبال کشورمان در مورد ترکیب تیم ملی در اردوی پرتغال هم عنوان کرد: من به کی روش اعتقادی ندارم و نسبت به انتخاباتش مبنی بر تعیین یک سری بازیکن و بردن آنها به پرتغال راضی نیستم و در مورد رحمتی هم باید بگویم که وی این بازیکن را اخراج کرده و از سر لجبازی رحمتی را در ترکیب قرار نداد و اکنون وی را دعوت کرده و سپس رحمتی را خط زده است شما قضاوت کنید خط زدن و دعوت کردن را از چه رو انجام داده است و چرا در حالی که کی‌روش به لحاظ سنی و توانایی شرایط تیم ملی را ندارد وی را دعوت کرده است.
 
وی سپس به انتخاب کریمی به عنوان مربی پرداخت و گفت: باید ببینیم که چقدر کریمی عشق مربی‌گری دارد زیرا وی در کلاس مربی‌گری شرکت نکرده است فراموش نکنید من 34 ساله بودم که مربی تیم ملی بودم و این نکته چیز عجیبی نیست کریمی نابغه فوتبال آسیا بوده است و باید دید در آینده وی چقدر می‌تواند به تیم ملی کمک کند. اما در نهایت امیدوارم که تمامی این اتفاقات و رخدادها در نهایت به سربلندی و موفقیت تیم ملی بی‌انجامد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
وكيلي
۱۸:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
تو رو به هر كسي كه قبولش دارين بودجه اين فوتبال رو كلا بدين به بسكتبال و واليبال كه درد وبلاشون بخوره تو سر هرچي فوتبال وفوتباليسته