سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیته موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری:

آمادگی میزبانی مسابقات جهانی موتور کراس را داریم

مهران همتیان گفت : آمادگی کامل خود را برای میزبانی یکی از راندهای مسابقات قهرمانی جهان کراس به فدراسیون جهانی اعلام کرده ایم.

مهران همتیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد : به مناسبت هفته پلیس یک دوره مسابقات موتورسواری با همکاری هیأت موتورسواری نیروهای مسلح  را در روز سه شنبه 15 مهر ماه در پیست ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می کنیم .

وی تصریح  کرد : اکثر قهرمانان کشور در این رقابت حضور دارند و در سه کلاس 1000 سی سی ، 1600 سی سی و کراس ریس که ویژه فدراسیون است شرکت میکنند و در کنار آن دو کلاس هم ویژه موتورهای پلیس برگزار می شود.

رییس کمیته  موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری درخصوص کلاس ویژه موتورهای پلیس افزود: این کلاس ویژه موتورهای 250 سی سی تحت اختیار نیروی انتظامی می باشد و قوانین اختصاصی ندارد .

وی ادامه داد: حضور در این مسابقات آزاد است و از ساعت 14 روز دوشنبه ثبت نام موتور سوارها آغاز شده است و استقبال نسبتآ مناسب بوده است.

همتیان در خصوص هدف از برگزاری چنین  مسابقاتی گفت : در واقع بحث تعامل و همکاری با نیروی انتظامی و آموزش فرهنگ صحیح راندن با شرایط ایمنی لازم از اهداف ما برای برگزاری مسابقات است .

وی در پایان خاطرنشان کرد : ماه آینده مسابقات ریس و کراس قهرمانی کشور را در پیش داریم و همچنین آمادگی کامل خود را برای میزبانی یکی از راندهای مسابقات قهرمانی جهان کراس به فدراسیون جهانی اعلام کرده ایم وامیدواریم که یکی از مراحل این مسابقات در ایران برگزار شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.