سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاندلاس:

پیشنهاد برگزاری اردوی ۱۰ روزه را در برزیل داده ایم

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است که تا پیش از حضور در رقابتهای گرند پریکس ملی پوشان باید دو دیدار تدارکاتی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خسوس کاندلاس گفت: برای حضور در رقابتهای گرندپریکس، تیم ملی باید از دهم آبانماه اردوی تدارکاتی خود را تشکیل دهد. به رئیس کمیته فوتسال پیشنهاد داده ام که این فرصت ۱۰ روزه را به برزیل سفر کنیم تا پیش از مسابقات، با دو تیم لیگ برتری برزیل بازی تدارکاتی برگزار کنیم. اگر مشکلات مالی حل و رئیس کمیته فوتسال موافقت کند حضور در برزیل به عملکرد بازیکنان کمک بسزایی می کند و اگر این اتفاق رخ ندهد از ۹ تا ۱۹ آبانماه در تهران اردوی ۱۰ روزه برگزار خواهیم کرد و سپس به برزیل سفر می کنیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم ملی به دلیل اینکه در رقابتهای لیگ حضور دارند تقریبا از آمادگی خوبی برخوردار هستند و فکر می کنم ۱۰ روز اردوی تدارکاتی به هماهنگی هر چه بیشتر ملی پوشان کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با هدف حضور در رقابتهای فینال در گرندپریس برزیل شرکت می کنیم. این مسابقات با حضور ۶ تیم برزیل، کلمبیا،ویتنام، ایران، گواتمالا و کاستاریکا برگزار می شود که در گروه B ایران با تیم های گواتمالا و کاستاریکا به رقابت می پردازد.

کاندلاس درباره شناخت ایران از حریفان خود در جام جهانی گرندپریکس گفت: بازی اول ما با تیم ملی گواتمالا است. با این تیم یک بازی دوستانه داشته و در دوره قبلی گرندپریکس هم با این تیم همگروه بوده ایم. ضمن اینکه در آخرین تورنمنتی که گواتمالا حضور داشت، دیدارهایش را آنالیز کرده ام . نوع بازی این تیم فرقی نکرده است اما از تیم کاستاریکا شناخت چندانی نداریم.

وی در ادامه درخصوص اینکه تیم ملی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به برزیل اعزام می شود یا خیر، گفت: متاسفانه زمانی نداریم تا بازیکنان امید و بزرگسال را در اردوهای تدارکاتی هماهنگ کنیم و مجبوریم با تیم ملی بزرگسالان در این بازیها شرکت کنیم. همچنین باید با حسن زاده و طیبی برای حضور در این بازیها مذاکره کنم که آیا باشگاههایشان اجازه حضور این بازیکنان را می دهند یا خیر.

وی در پایان درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان گفت: پس از استعدادیابی در رقابتهای منطقه ای جوانان، بازیکنان را انتخاب و به اردوهای تیم ملی دعوت می کنیم تا ارزیابی نهایی از بازیکنان را داشته باشیم. قصد داریم تا این بازیکنان را در اردوهای تدارکاتی به آمادگی بالایی برسانیم تا در رقابتهای ۲۰۱۷ که این ملی پوشان به رده سنی زیر ۲۰ سال می رسند، حضوری پر قدرت داشته باشیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: خسوس ، سرمربی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.