سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای جاوا؛

Cars، لذت واقعی مسابقات اتومبیلرانی + دانلود بازی

اگر شما هم از طرفداران بازی های مسابقه ای و ماشین سواری هستید، به شما توصیه می‌کنیم حتما این بازی شبیه بازی رالی را از دست ندهید، این جذاب همچنین دارای گرافیک بسیار عالی و موسیقی لذت بخش و هیجانی است.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در بازی زیبای Cars شما لذت واقعی مسابقات سرعت را احساس خواهید کرد. در این رقابت شما باید طی یک مسیر کوتاه با چند اتومبیل دیگر مسابقه بدهید و سریع تر از آن به خط پایان برسید، در این بازی وظیفه دارید که در مناسب ترین زمان به خط پیان برسید. شاید در ابتدا این بازی به نظر شما یک بازی بسیار ساده به نظر برسد اما شما بعد از آن که این بازی را برای چند بار انجام دادید و به مراحل بالاتر راه پیدا کردید می بینید که چقدر این بازی مهیج و اعتیاد آور می باشد. شما حتی در این بازی قادر خواهید بود که با جمع آوری پول اتومبیل دلخوه خود را به صورت تخصصی تیونیگ کنید تا به این صورت قدرت آن افزایش یافته و برای انجام مسابقه در مراحل بالاتر بازی بتواند کارایی بیشتری را از خود در مقابل رقبا به نمایش بگذارد.



همچنین بازی از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است، این بازی مسابقه‌ای به این صورت است که شما در جاده های بیابانی مسابقه می دهید باید از رقبا جلو بزنید و امتیاز بگیرید و برنده شوید این کار را انجام دهید تا در مسابقات ماشین سواری بیابانی اول شوید صبر و شکیبایی خود را نشان دهید و تمرکز کنید تا ببینید آیا شما برنده این مسابقات می‌شوید یا شما مغلوب می شود و حریفتان برنده این مسابقات خواهد شد.



 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 304.02 کیلوبایت
 • نسخه: 1.1.5
 • اجرا در: سیستم عامل جاوا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.