سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فانی: پیشنهاد شورای عالی کودک به شورای فرهنگ عمومی ارائه شد

وزیر آموزش و پرورش از ارائه پیشنهادی به شورای فرهنگ عمومی در خصوص ایجاد شورای عالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فانی وزیر آموزش و پرورش  در حاشیه مراسم افتتاحیه هفته ملی کودک در نشست خبری آیین دادرسی از اول آبان ماه اجرا می شود یا

در خصوص اینکه آیا احکام صادر شده برای ناظم مدرسه که آزار جنسی داشته بازدارنده است یا خیر ؟ گفت: ما برای این دانش‌آموز و خانواده وی با هزینه آموزش و پرورش وکیل گرفته‌ایم و پس از آن پرونده به قوه قضائیه محول شد.


ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص حمایت از کودکان کار در ادامه این نشست افزود: متولی کودکان کار سازمان بهزیستی است اما معاونت ما با توجه به ماموریتی که در حوزه زنان و خانواده دارد در این زمینه نیز یکسری سیاست‌گذاری‌های در دست انجام دارد.

وی ادامه داد: ما با مدیریت و افزایش ظرفیت‌ها برنامه‌های را به پیش می‌بریم و نباید به صورت جزیره‌ای کار کنیم ما به سهم خود برنامه‌هایی را در این خصوص تدارک دیده‌ایم.



وزیر آموزش و پرورش در ادامه در رابطه با دانش آموزان بازمانده از تحصیل عنوان کرد: میزان ثبت نام دانش‌اموزان امسال نسبت به سال قبل حدود 200هزار نفر افزایش داشته است و این نشان دهنده این است که آموزش و پرورش تلاش کرده که دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار دهد.

فانی با اشاره به اینکه در روستا‌ها و نقاط دور افتاده شورایاری‌ها را برای تشویق دانش‌آموزان به ثبت نام فعال کردیم، گفت: پیشنهادی را به شورای فرهنگ عمومی در خصوص ایجاد یک شورای عالی کودک ارائه کردیم تا از طریق هم افزایی و همکاری بیشتر در حوزه کودکان بازمانده از تحصیل فعالیت کنیم.

وی در ادامه افزود: سال گذشته نزدیک به 5000 مدرسه در کشور یک تا 5هزار دانش آموز داشت و همچنین 110 مدرسه و جود داشت که یک دانش‌آموز و یک معلم داشت که این هزینه بالایی را به دولت تحمیل می‌کند اما تلاشمان این است که امسال دیگردانش‌آموزی بیرون از مدرسه نداشته باشیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: مهلت ، هفته ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.