سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دو نمایشگاه اقتصادی در مشهد گشایش یافت

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و چینی و شیرآلات بهداشتی ساختمان و چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی درب و پنجره و ماشین آلات و صنایع وابسته عصر یکشنبه همزمان در محل نمایشگاههای بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در آیین آغاز به کار این نمایشگاهها گفت: نمایشگاههای فوق با حضور 90 شرکت داخلی و نمایندگی شرکت‎های خارجی از امروز تا 17 مهر ماه جاری برقرار است.
 
'محمد جواد حمید' مساحت اختصاص یافته برای این دو نمایشگاه را 12هزار مترمربع عنوان کرد و گفت : شرکت کنندگان در نمایشگاههای فوق آخرین تولیدات تخصصی خود را عرضه کرده اند.
 
وی گفت: با توجه به توانمندی های کشورمان در زمینه تولید کاشی و سرامیک و درب و پنجره ، برگزاری این دو نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی این ظرفیت ها و انتقال تجارب بین تولید کنندگان داخلی و خارجی و در نتیجه ارتقاء کیفی این صنایع در استان های همجواررا به دنبال خواهد داشت.
 
در این نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی، آشپزخانه، حمام،سونا و جکوزی، درب و پنجره، شیشه و یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته آن را به نمایش گذارده اند.
 
محل نمایشگاههای بین المللی شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی در بلوار وکیل آباد ، بلوار نمایشگاه واقع است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.