سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوتیل: بعد از تصادف من، باید اتومبیل ایمنی می‌آمد

آدریان سوتیل راننده تیم سائوبر که شاهد برخورد ژول بیانکی بود عنوان کرد بعد از تصادف او در پیچ دانلوپ باید اتومبیل ایمنی به پیست می آمد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از برخورد تصادف ماروشای بیانکی، اتومبیل پزشکی در محل حادثه حاضر شد که وخامت اوضاع را بیش از پیش به نمایش گذاشت. سوتیل که در محل حادثه حضور داشت، معتقد است باید اتومبیل ایمنی زودتر به پیست می آمد.

او گفت: همه می دانند این پیچ چقدر برای رانندگان گول زننده است. حال که تصادفی صورت گرفته و باران در حال باریدن است، باید اتومبیل ایمنی به پیست می آمد. امروز شرایط برای همه دشوار بود و تصمیم گیری درست و به موقع درباره اتفاقات هم بسیار سخت بود.

وی افزود:در ابتدای رقابت پشت سر اتومبیل ایمنی وضعیت را خوب کنترل کردیم. بعد از خروج اتومبیل ایمنی هم می شد رانندگی کرد و وضعیت دید ما خوب بود. اما هوا خیلی زود تاریک شد، می توانستند رقابت را زودتر تمام کنند.

سوتیل گفت:تراک بعد از برخورد من با موانع کناری پیست برای نجات اتومبیل من به پیست آمد. پرچم های زرد رنگ به نمایش درآمده بود. من در آن پیچ به چاله آب برخورد کردم و اسپین شدم. 
وقتی باران شدید می شد، رانندگی در آن پیچ هم سخت تر می شد. یک دور بعد از تصادف من و نمایش پرچم های زرد رنگ، ژول هم درست در همان محل از پیست خارج شد. اسپین شد، همش همین. نحوه برخورد او با من یکی بود، اما خوب نتیجه به شکل دیگری بود.

وی در آخر گفت:می شد مسابقه را صبح برگزار کرد. راجع به این مسئله صحبت کردند. از ما چیزی درباره رقابت نخواستند و نظر ما اهمیت نداشت. این واضح بود که در طول روز باران شدیدتر خواهد شد و اگر رقابت چند ساعت زودتر برگزار می شد، شرایط خیلی راحت بود. اما خوب همان طور که گفتم، کنترل چنین وضعیت هایی در دستان ما نیست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.