سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس هواشناسی اعلام کرد

شهرکرد سردترین مرکز استان با 1 درجه دما/ تهران گاهی وزش باد/ بارش باران در سواحل دریای خزر از فردا

نقشینه کفت: فردا بتدریج با تقویت جریان‌های شمالی در سواحل دریای خزر مجددا بارش باران همراه با کاهش دما و مواج شدن دریا در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز شده و تا پنج شنبه بطور متناوب ادامه خواهد داشت.

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "یکشنبه 13 مهر ماه 93" دمای هوا در نوار شمالی و نیمه شرقی کشور افزایش خواهد یافت.

وی افزود:
فردا بتدریج با تقویت جریان‌های شمالی در سواحل دریای خزر مجددا بارش باران همراه با کاهش دما و مواج شدن دریا در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز شده و تا پنج شنبه بطور متناوب ادامه خواهد داشت همچنین روز سه شنبه شدت بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل خواهد بود و روز چهارشنبه دمای هوا بطور محسوس در نیمه شمالی کاهش خواهد داشت.



نقشینه ادامه داد: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده یا رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سردترین مرکز استان طی امروز شهرکرد با کمینه 1 درجه، همدان با کمینه 4 درجه، زنجان با کمینه 6 درجه و اردبیل با کمینه دمای 6 درجه بوده است.

کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده افزود: آسمان تهران امروز، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و فردا، صاف، گاهی وزش باد و روز سه شنبه، صاف، همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و اواخر وقت سه شنبه در ارتفاعات استان تهران افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد و روز چهارشنبه در تهران و ارتفاعات استان بارش‌های خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.