سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه‌های نشر؛

"شخصیت‌های اساطیری شاهنامه" اسیر زد و خوردهای اداری

کتاب "شخصیت‌های اساطیری شاهنامه" به دلیل اختلافات موجود میان مدیران 2 گانه یک مرکز انتشاراتی اسیر زوخوردهای اداری شد.

فهیمه غنی‌‌نژاد، نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به مسدود شدن مقطعی مسیر چاپ و انتشار کتاب "شخصیت‌های اساطیری شاهنامه"، افزود: این کتاب که در قالب یک اثر پژوهشی تألیف شده، با انتخاب بخش اسطوره‌ای شاهنامه از میان ابعاد سه گانه تاریخی، حماسی و اسطوره‌ای شاهکار فردوسی به معرفی، بیین و تشریح شخصیت‌های اساطیری شاهنامه پرداخته است. 

وی با بیان این مطلب که کتاب "شخصیت‌های اساطیری شاهنامه" با وجود ارائه به یک ناشر در چند سال گذشته قربانی اختلافات میان مدیران یک مرکز انتشاراتی شده، افزود: لغو قراردادهای یک ناشر با نویسندگان طرف قراردادش که با اطمینان کتابهایشان را به این ناشر سپرده‌اند نوعی توهین به مولفان آثار مکتوب به حساب می‌آید.

این شاعر اظهار داشت: به دلیل مواجهه با توهین ناشران به نویسندگان هم اکنون تصمیمی برای قراردادن این کتاب در اختیار هیچ کدام از ناشران فعال در کشور ندارم. 

غنی‌نژاد در ادامه از آمادگی چهارمین مجموعه شعرش برای قرارگیری در چرخه چاپ و نشر خبرداد و تصریح کرد: این مجموعه شعر 100 صفحه‌ای که تا به امروز عنوانی برای آن تعیین نشده دربرگیرنده اشعاری در قالب شعر سپید است. 

وی گفت: علاوه بر چهارمین مجموعه شعر سپیدم، هم اکنون درحال جمع آوری مقالات منتشر شده خودم در مطبوعات کشور برای تدوین یک کتاب با بخش‌بندی‌هایی تحت عناوین کتاب‌های تخصصی و غیرتخصصی مطبوعاتی، نقدهای ادبی و نوشته‌های سینمایی هستم. 


انتهای پیام/ اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.