سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

اسلام ناب محمدی(ص) از اسلام آمریکایی بازشناخته شود

امام جمعه موقت سمنان گفت: در برهه کنونی بسیار لازم است تا اسلام ناب محمدی(ص) از اسلام آمریکایی بازشناخته شود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران از سمنان؛حجت‌الاسلام سیدجلال احمدپناهی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در سمنان با تبریک فرارسیدن این عید فرخنده اظهار داشت: تحکیم وحدت، انسجام و یکپارچگی بین مسلمانان یکی از مهم‌ترین اموری است که امروز در جهان اسلام باید بیش از پیش بدان توجه شود.
 
وی گفت: اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی تفاوت‌های اساسی و زیربنایی دارد و اسلام آمریکایی باید مورد تبیین قرار گیرد تا عده‌ای نادان در دام دشمنان دین نیفتند.
 
امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: اسلام ناب محمدی(ص) از اسلام آمریکایی بسیار برتر بوده و ویژگی‌های این دو نوع نگرش به اسلام بسیار متفاوت است؛ امروز اسلام آمریکایی می‌کوشد تا لباس دین را بر تن نوکران و اجانب کند.
 
احمدپناهی بیان داشت: اسلام ساخته و پرداخته آمریکایی‌ها می‌کوشد تا آتش فتنه و تفرقه را در جهان اسلام هر روز بیش از گذشته شعله‌ور سازد و در برهه کنونی شاهد هستیم که غربی‌ها با این دین ساختگی خود، روزانه به اختلافات و آشوب در کشورهای اسلامی دامن می‌زنند.
 
وی با تشریح ویژگی‌های منحصر به فرد اسلام ناب محمدی(ص) که پیامبر رحمت و عطوفت آن را برای همگان به ارمغان آوردند، افزود: دین مبین اسلام مظهر صفا، معنویت، پرهیزگاری، شدت برابر دشمنان و رحمت بین مسلمانان است و این ویژگی‌هاست که اسلام را برتر از سایر ادیان می‌سازد.
 
امام جمعه موقت سمنان گفت: اسلام آمریکایی در حال آتش‌افروزی در دنیاست و می‌کوشد تا اسلامی خشن و خونریز را به همگان نشان دهد.
 
احمدپناهی ادامه داد: دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) می‌کوشند تا لباس دین را بر تن نوکران و اجانب و دشمنان اسلام کنند و از این راه به اهداف شوم خود برسند.

منبع:فارس
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: اسلام ، نماز ، عید ، قربان ، سمنان ، مسلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.