سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفاری جنوب غرب تهران نظارت و کنترل می‌شود

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 از کنترل و نظارت حفاری‌های این منطقه در سال 93 خبر داد.

حسن رحمانی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: نظارت کنترل و ایمن سازی حفاری های نواحی 7 گانه و محلات 16 گانه منطقه 18 در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح زندگی شهر نشینی، سلامت و رفاه حال شهروندان سهولت تردد و ایمنی سازی معابر و محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

رحمانی اظهار داشت:در این طرح کمیته حفاری با برگزاری نشستهای هم اندیشی و تخصصی با حضور حوزه‌ها، اداره و دوائر شهرداری منطقه 18 به منظور ایمن سازی کنترل و نظارت حفاریها در محلات 16 گانه منطقه 18 تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ایمن‌سازی کنترل و نظارت بر حفاری در محلات 16 گانه منطقه 18 تشکیل کمیته حفاری در منطقه 18 برگزاری نشستهای تخصصی و هم اندیشی نظارت و کنترل حفاریها در محلات 16 گانه منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحمانی خاطر نشان کرد: نظارت بر عملیات حفاری در معابر مرمت نوارهای بجا مانده از عملیات حفاری روکش‌ مجدد آسفالت کاهش بار ترافیک و سوانح احتمالی رانندگی ناشی از عدم به کارگیری علائم ترافیکی در هنگام اجرایی عملیات حفاری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: حفاری ، نظارت ، کنترل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.