سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ مشکلی در وضع سلامت "اون" وجود ندارد

یک مقام ارشد کره شمالی در دیداری کم سابقه از کره جنوبی و درپی انتشار شایعاتی مبنی بر بیماری رهبر این کشور یا حتی وقوع کودتا در پیونگ یانگ گفت هیچ مشکلی در وضع سلامت کیم جونگ - اون وجود ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر اتحاد دو کره در دولت کره جنوبی یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی به نقل از "کیم یانگ -گون" مقام ارشد کره شمالی بازدید کننده از سئول گفت هیچ گونه نگرانی درباره وضع سلامت رهبر کره شمالی وجود ندارد.

کیم یانگ -گون که ریاست اداره امور مرتبط با کره جنوبی را در حزب حاکم کره شمالی برعهده دارد روز شنبه به همراه دو مقام بلند پایه دیگر کره ای به منظور شرکت در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره رقابت های بازی های آسیایی از اینچئون در غرب کره جنوبی بازدید کرد.

هیئت شرکت کننده در مراسم اختتامیه به ریاست هوانگ پیونگ - سو دومین مرد قدرتمند کره شمالی شنبه شب پس از چند سری ملاقات با مقامات ارشد کره جنوبی، به پیونگ یانگ بازگشت.

رهبر کره شمالی حدود یک ماه است که در انظار عمومی دیده نشده است و این مسئله به شایعات درباره وضع سلامت و حتی برخی گزارش ها مبنی بر کودتا در این کشور دامن زده است.


انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.