سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

هدف دولت قرار گرفتن نظام و انقلاب کشور در جایگاه شایسته است

وزیر دادگستری، سیاست دولت را روشن و شفاف دانست و گفت: هدف دولت تدبیر و امید، قرار گرفتن نظام و انقلاب کشور درجایگاه شایسته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در جلسه شورای اداری استان اصفهان افزود: ادامه مسیر تعالی نظام جمهوری اسلامی، برطرف شدن مشکلات مردم و همچنین برخوداری آنان از آنچه که شایسته است از اهداف دولت می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه با روش های سنتی نمی توان کشور را اداره کرد گفت: کشورهای دیگر هم با این روش کشورشان را اداره نمی کنند.

وزیر دادگستری افزود: گرچه تاکنون کارهای زیادی در کشور انجام شده ولی تمام مشکلاتی که کشورمان با آن مواجه شده است ناشی از بی تدبیری و نداشتن دقت در انجام کارها بوده است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اعلام اینکه کارهای دولت یازدهم براساس نگاه کارشناسی، تخصصی و با پیش زمینه های مطالعاتی کامل است گفت: نباید راههای رفته بی حاصل و کم حاصل گذشته دوباره ادامه پیدا کند.

وی، مدیریت را بزرگترین کالا در دنیا دانست و تصریح کرد: کشورمان از این سرمایه برخوردار است ولی آن چیزی که موجب آسیب دیدن کشور شده، نبود همگرایی و هماهنگی در کشور است و هر کسی به تشخیص و قضاوت خود خدمت می کند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه هماهنگی و همگرایی یک اصل است گفت: کارهای کشور را نباید بدون هماهنگی و هم افزایی انجام داد و با حسن ظن و اعتماد باید کار یک کشور بزرگ را پیش برد.

حجت الاسلام پور محمدی در ادامه با اشاره به فعالیت های ارزنده دولت تدبیر و امید اظهار داشت: نباید از زاویه دید رقابتی دولت را به تیغ کشاند.

وی در ادامه بر رفع مشکل خشک شدن زاینده رود تاکید کرد و گفت: زیبنده کشور نیست که زاینده رود خالی از آب باشد.

وزیر داگستری، مشکل خاک، آب، آلودگی هوا، جنگل، مرتع و دریا را از دغدغه های کشور اعلام کرد و این مشکلات را حاصل بی تدبیری، بی برنامه ای و بی توجهی گذشته دانست.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه دولت یازدهم بر دولت الکترونیک اهتمام ویژه ای دارد و برای اجرای آن بودجه قابل توجهی اختصاص داده است گفت: این دولت نظم اداری، انظباط اداری و مبارزه با فساد را در گرو توسعه دولت الکترونیک می داند زیرا این تجربه موفق کشورهای دنیا است.

وی در ادامه به بودجه انقباظی دولت اشاره و خاطرنشان کرد: دیگر با بودجه انبساطی مدیریت آینده ادامه پیدا نخواهد کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، سیاست ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.