سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیته فنی تکواندو عراق: قوانین جدید به همه کشورها اعلام شده است

مدیر فنی ایرانی الاصل فدراسیون تکواندو عراق معتقد است؛ قوانین جدید تصویب شده فدراسیون جهانی برای اجرا در مسابقات رسمی به همه کشورها ابلاغ شده است.

کیارش بحری رییس کمیته فنی فدراسیون تکواندو عراق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: تیم ملی تکواندو عراق در بازی‌های آسیایی اینچئون شرکت نداشت اما من همراه با رییس فدراسیون برای حضور در جلسات کوکی وان،‌ اتحادیه تکواندو آسیا و فدراسیون جهانی به اینچئون و سئول کره جنوبی سفر کردیم.

وی ادامه داد: در سفر دو روزه ای که به اینچئون داشتیم، ‌از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی بودیم. رقابت‌های خوبی برگزار شد و سطح فنی مسابقات هم بسیار خوب بود.

رییس سابق کمیته روابط بین المللی فدراسیون تکواندو ایران درباره نتایج تیم ملی تکواندو ایران تصریح کرد: تکواندوی ایران در اینچئون بسیار خوب کار کرد و توانسنت بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط سنی رقابت‌های تکواندو بازی‌های آسیایی اینچئون به فدراسیون عراق اعلام شده بود یا خیر؟ گفت: قوانین جدید پس از تصویب آن در دهم تیرماه امسال، 14 مردادماه نیز به تمامی فدراسیون های عضو از طریق اتحادیه تکواندو آسیا اعلام شد و ما نیز از قوانین مطلع بودیم.

وی ادامه داد: این طور نیست که قوانین به یک باره تغییر کند و برای مسابقات مهمی مثل بازی‌های آسیایی به شرکت کنندگان اعلام نشود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.