سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گانتز مدعی شد، همان کاری را که در غزه کردیم در لبنان نیز انجام خواهیم داد

"بنی گانتز"، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که به حزب الله لبنان حمله می‌‌کند و می‌تواند همانند کاری که در غزه کرد، حزب الله را هدف قرار دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "بنی گانتز"، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که به حزب الله لبنان حمله می‌‌کند و می‌تواند همانند کاری که در غزه کرد، حزب الله را هدف قرار دهد.

سخنان وی نخستین مصاحبه ی رسمی او از زمان پایان جنگ پنجاه روزه در غزه محسوب می شود که با آتش بس بین حماس و اسرائیل در بیست و ششم اوت به پایان رسید.

بنی گانتز که با روزنامه ی یدیعوت آحارونوت مصاحبه می‌کرد از عملیات در غزه تمجید کرد و گفت این عملیات به امنیت ملی اسرائیل کمک کرد و باعث خواهد شد که آرامش برای ساکنان جنوب اسرائیل فراهم شود.

تمجید بنی گانتز از عملیات نظامی ارتش اسرائیل در نوار غزه درحالی است که اغلب ساکنان  منطقه موسوم به " کمربند غزه " این منطقه را به علت برگزاری جشن‌های یهودی ترک کرده‌اند، گفته می‌شود که بسیاری از این افراد تمایل ندارند که به این مناطق بازگردند.

بنی گانتز مدعی شد: ما تمام قدرت راهبردی جدی حماس را از بین بردیم. ما کلیه  تونل‌های تهاجمی را که حماس قصد استفاده از آنها را داشت از بین بردیم ، بخش اعظم از صنعت تولید موشک آنها را از بین بردیم و مانع از دستاوردهای آنها برای نقض حریم هوایی و دریایی شدیم .




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهادر
۱۵:۳۱ ۱۲ مهر ۱۳۹۳
حافظه تاریخی ضعیفی داره،33روز رو یادش رفته تازه اونموقع با حزب الله خیلی ضعیف و مبتدی داشته میجنگیده که مغلوب شدن ولی الان بنظر شما حزب الله الان همون حزب الله چند سال پیشه؟؟!
مطمئناً حزب الله الان خیلی خیلی قویتر شده و سلاحهای پیشرفته تری داره که اگه اسراییل بخواد جنگی رو با حزب الله شروع کنه باید فاتحه خودشونرو بخونن چون این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست