سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام جدید مخالفان آیفون 6

بحث خم شدن آیفون 6 پلاس که سر و صدای زیادی به پا کرد همچنان نقل محافل روز آی تی است، در این میان عدع ای از مخالفان محصولات اپل برای تخریب بیش از حد این برند دست به اقدام عجیبی زده اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، مخالفان اسمارت فون های آیفون اپل در یک اقدام عجیب به فروشگاه های اپل رفته و به طور مخفیانه گوشی های آیفون 6 پلاسی که برای تست در اختیار مشتریان قرار گرفته اند را خم می کنند،  این در حالی است که این افراد با فیلم بردای و عکس برداری از آیفون های تست این تصاویر را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

اخیرا روزنامه بیزینس اینسایدر گزارشی از چند مورد خم کردن این دستگاه را منتشر کرده است، در یکی از این موارد یک نفر وارد فروشگاه اپل شده و دقیقا با فشار برروی نقطه ی ضعف آیفون 6 پلاس دستگاه را خم می کند.

کوسر از کارشناسان صنعت آی تی در رابطه با این کار گفته است: که این اقدام، تخریب اموال اپل به شمار می رود و مصداق یک جرم محسوب می شود و اگر کسی این کاررا با اچ تی سی وان M8 در فروشگاه BestBuy انجام می داد به جای کامنت در اینترنت  تحت تعقیب پلیس قرار می گرفت، وی همچنین خاطر نشان کرد که این عمل مشکلی را حل نخواهد کرد و همچنین نشانه ی ضعفی در این محصول نمی باشد زیرا اپل با نشان دادن آزمایشگاه های خود ثابت کرد که این میزان فشار به یک محصول در شرایط عادی وارد نمی شود. و از طرفی با انجام این کار نه گوشی های فروخته شده را فراخوان خواهد کرد و نه طراحی آیفون 6 پلاس را دستخوش تغییر قرار می دهد.


انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.