سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه "قانون و امنیت" در ابوسعید برگزار می شود

برنامه"قانون و امنیت" با هدف ارتقاي فرهنگ نظم، انضباط و قانون‌گرایي دوشنبه 14مهر ساعت 10 در خانه فرهنگ ابوسعید برگزار می شود.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رازی، برنامه "قانون و امنیت" با حضور کارشناس ویژه مدارس و دبیرستان ها در قالب برگزاری جلسات بحث و گفتگو، پرسش و پاسخ اکران فیلم کوتاه و اسلاید آموزشی در خصوص ترویج فرهنگ نظم، انضباط و قانون گرایی برگزار می شود.

بنابراین گزارش؛ با توجه به نقش تاثیرگذار کودکان در جامعه به عنوان آینده سازان فردا کشور این گروه نیازمند آموزش مطلوب در ابعاد مختلف قانون و امنیت می باشند.

بر اساس این گزارش؛ نظم به معنای ترتیب، آراستگی، سامان، پیوستگی و ترتیب دادن به هر امری و انضباط به معنای سامان گرفتن و نظم داشتن است و از این رو می توان گفت انضباط برآیند نظم، می باشد , نظم اجتماعی در بسیاری از ارزشهای دینی نهفته است. نشست های آتی این برنامه در فصل پاییز  19آبان و 17 آذر برگزار می شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ ابوسعید واقع در میدان منیریه- خیابان ابوسعید- بن بست سوم مراجعه و یا با شماره تلفن 66965503 تماس حاصل فرمایند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، قانون ، فرهنگ ، انظباط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.