سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عراقی زاده:

مرتضایی ضعف فنی را به تماشاگران ربط ندهد/ صحبتهایش در مورد تماشاگران کذب محض است

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند اصفهان نسبت به صحبتهای مربی فرش آرا واکنش نشان داد.

محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان در پاسخ به مصاحبه مرتضایی و ادعای سرمربی این تیم مبنی بر تخلف تماشاگران گیتی پسند ، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این تماشاگران همان تماشاگرانی هستند که هفته گذشته تیم دبیری از آنها تمجید کرد. تماشاگران اصفهان هیچ کاری به تیم حریف نداشته و تنها به تشویق تیم خودی می پردازند. در دیدار های قبلی مقابل حفاری و شهروند ساری هم کوچکترین اتفاقی نیفتاد و تمام اعضای دو تیم از تماشاگران ابراز رضایت می کردند.

وی افزود: سیاست تماشاگران گیتی پسند فقط تشویق تیم خودی است و آقای مرتضایی بهتر است ضعف فنی را خودشان گردن گرفته و شرایط سالن را دلیل شکست عنوان نکنند. همانطور که ایشان در مصاحبه گفته اند روز بد دروازبانشان بوده و صحبتهایشان در مورد تماشاگران ما کذب محض است.
 
ما این عکس را به عنوان شاهد حرفهایمان در اختیار می گذاریم تا نشان دهیم که با توجه به شرایط سالن، ما قسمت پشتی دو دروازه تیم ها را خالی می گذاریم. مگر اینکه تعداد تماشاگران به قدری باشد که مجبور شویم.


 

 
وی افزود: من ارتباط خوبی با سرپرست تیم فرش آرا دارم که قبل و بعد از بازی مراوده خوبی با ایشان داشتیم . ما یک باشگاه حرفه ای هستیم با تماشاگران حرفه ای که قبل از هر بازی در جلسه ای بین کانون هواداران و لیدرای باشگاه رفتارها و شعارها هماهنگ شده و همه چیز قبل از بازی تحت کنترل است. اگر یکی از تماشاگران هم تخلفی کند و رفتار بدی داشته باشد قبل از این که حریف اعتراض کند، خودمان سریعا اقدام می کنیم .
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، حاشیه ، هوادار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.