سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی مجمع متخصصان ایران

نشان مدیر شایسته ملی به مدیرعامل عظیم خودرو رسید

مجمع متخصصان ایران طی مراسمی نشان مدیر شایسته ملی را به رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو اهدا کرد.

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران ، این نشان مواردی مانند استقرار نظام شایستگی، رهبری و رفتار سازمانی و مدیریت تجارت در شرایط متفاوت زمانی و اقتصادی را از مهمترین شاخصه های اهدا این نشان عنوان کرده است.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای رضا عظیمی، مدیریت محترم عامل شرکت عظیم خودرو، امروز در میان فرصت‌های فراروی توسعه پایدار، مدیریت صحیح و ارزشی فرصتی با ارزش افزوده بالا محسوب شده و رسیدن به این مهم مستلزم تلاشی مجاهدانه می‌باشد. در سالی که به شایستگی «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریتی جهادی» نامیده شد، برداشتن گام‌های استوار در جهت مدیریت جهادی با در نظر گرفتن زوایای اقتصاد مقاومتی ضروری است. بی‌شک مسیر رشد و پیشرفت کشور بی‌پایان است و طی این طریق بدون اتکا به قدرت لایزال حضرت حق و تعهد و مشارکت همگان در راستای بهبود مستمر ممکن نخواهد بود؛ خاستگاه چنین حرکتی در اعمال الگوهای موفق در تولید و استفاده مناسب از منابع موجود نهفته است. این مجال را به پاس حضورتان در جمع برگزیدگان اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی و نیز نگاه موثر جنابعالی و همکاران گرانقدرتان در عرصه مدیریت میهن عزیزمان ایران ارج می‌نهیم. امید است با ثبات قدم در پیمودن مسیر، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و ارتقای روزافزون آن مجموعه معظم باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عظیم خودرو ، مدیر ، شایسته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمد رضایی
۰۱:۱۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
بنده یک خودرو از این شرکت خریدم که با توجه به پرداخت تمام اقساط در تاریخ های مشخص و معین هنوز مدارک خوردو ام رو دریافت نکردم
محمد
۲۰:۲۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
بعد از ٩ماه ثبت نام به حقم برسم