سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقصودی نژاد در گفتگو باباشگاه خبرنگاران ،‌

وقوف اضطراری 35 حاجی در مشعرالحرام / ویزیت 1500 زائر در عرفات

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه حاجیان در سرزمین منا مستقر هستند گفت : 35 زائر به دلیل شرایط جسمی و بیماری توسط پزشکان و پرستاران وقوف اضطراری داده شدند .


عادل مقصودی نژاد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه عملیات حج به میانه ی راه خود رسیده است و حاجیان هم اکنون در منا هستند گفت :تیم پزشکی از چند روز قبل در سرزمین منا و عرفات حضور پیدا کردند و مقدمات لازم را برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران فراهم نمودند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه  خوشبختانه وضعیت سلامت تمامی زائران مناسب است و هیچ مورد نگران کننده ای تا کنون مشاهده نشده است ،  بیان داشت : تا روز دهم ذی الحجه در سرزمین عرفات 1500 ویزیت تخصصی و عمومی و به صورت سرپایی انجام شد که بیشتر مربوط به بیماری های قلبی ، گرمازدگی و سایر بیمار یهای شایع در بین زائران بود .

مقصودی نژاد در ادامه به بستری  شدن تعدادی از زائران در بیمارستان عرفات اشاره کرد و افزود : 40 تن اززائران  به علت بیماری های رایج چون گرمازدگی ، گوارشی و خستگی در بیمارستان موقت عرفات بستری شدند و 5 نفر آنان که بیماری های کبدی ،‌ریوی و قلبی داشتند به  همراه 30 بیمار بستری در بیمارستان مکه به دلیل شرایط جسمی  ، توسط پزشکان و پرستاران وقوف اضطراری داده شدند.


وی با بیان اینکه سال گذشته 66 زائر اعمال خود را به صورت اضطراری انجام دادند ،  تصریح کرد : اعمال این حاجیان توسط  روحانی مرکز پزشکی انجام شد .

 معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در ادامه : خوشبختانه امسال نسبت به سال های گذشته هیچ  فوتی در عرفات نداشتیم .




انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.