سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

تقبل هزینه چاپ کتاب کم سن ترین شهید دفاع مقدس

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هزینه چاپ کتاب کم سن ترین شهید دفاع مقدس را تقبل کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از غرفه کتاب مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس تهران، هزینه چاپ کتاب شهید ظفر خالدی را تقبل کرد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب دفاع مقدس، با حضور در غرفه کتاب این مرکز، پس از توضیحات هوشنگ عزیزی پور، مسئول غرفه، با زندگی و شهادت شهید ظفر خالدی آشنا شد و گفت: هزینه تدوین، تألیف و چاپ و نشر کتاب شهید ظفر خالدی را بعهده می گیرم.

سروان مهدی ملک پور افزود: شهید ظفر خالدی فرزند خدابخش در سال 1349 در روستای  تنگ کلوره از توابع شهرستان لردگان، در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و  در سال 1361، هنگامی که 11 سال بیشتر سن نداشت با کاروان اعزامی از شهرستان بروجن راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شد.

این شهید بزرگوار در تاریخ 23 مرداد سال 61 در منطقه عملیاتی شلمچه، در سن 11 سال و 11 ماه و 9 روزگی به همراه برادرش در یک سنگر در شب عملیات رمضان، به فیض شهادت رسیدند و بعد از 17 سال تفحص، پیکر این شهید والامقام به زادگاهش در شهرستان لردگان منتقل شد.


انتهاي پيام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.