سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک لاریجانی به روسای مجالس کشورهای اسلامی به مناسبت عید قربان

امروز مبارزه با صهیونیسم و تروریسم مسئله نخست جهان اسلام است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت عید سعید قربان به روسای کشورهای اسلامی نوشت: امروز صهیونیسم و تروریسم مظهر اهریمن و زشتی است و مقابله با این ظلم و ستم مسئله نخست جهان اسلام است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت عید سعید قربان به روسای کشورهای اسلامی نوشت:

با کمال مسرت صمیمانه‌ترین تبریکات و بهترین آرزوهای قلبی‌ام را به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان عید ایثار و از خودگذشتگی به جنابعالی و همکاران محترمتان ابراز می‌دارم.
 
نمایش پرشکوه همدلی، برادری و وحدت امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان جلوه‌ای است از امتی یکپارچه، پویا و بالنده که هر سال رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان و پرهیزگاری نیمی و پاکی فریاد می‌‍‌زند، احساس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمان زنده می‌کند و آینده‌ای روشن را برای امت اسلامی بشارت می‌دهد. این خطاب عزتمند خداوند منان به امت اسلامی را به یاد می‌آورد که:

 امت اسلامی بهترین امت‌هاست زیرا مردم را به ایمان، نیکی و پاکی دعوت کرد و با هر گونه بدی و زشتی مبارزه می‌کند. (آل عمران-110)
 
امروز صهیونیسم و تروریسم مظهر اهریمن و زشتی است و مقابله با این ظلم و ستم مسئله نخست جهان اسلام می‌باشد.  
 
عالیجناب؛ از پیشگاه با عظمت پروردگار بی‌مانند اقتدار و سربلندی روز افزون جهان اسلام، وحدت و برادری همه مسلمانان و نابودی دشمنان که پیروزی اخیر مردم غزه نوید آن را داد، سعادت و خوشبختی جنابعالی را خواستارم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: امت ، اسلامی ، عظمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.