سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

تقویت جریان مدرسه سازی از توان بودجه دولتی خارج است

رئیس شورای خیرین مدرسه ساز کشورمان گفت : تامین بودجه بالغ بر 30 هزارمیلیارد تومان در راستای بازسای و تکمیل پروژه های آموزشی خیر ساز از توان بودجه های دولتی خارج است .

رضا حافظی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در آغاز سال تحصیلی جدید از بودجه تکمیل پروژه ها ی آموزشی خیر ساز کشور را خارج از توان اعتباری دولت دانست و گفت : تکمیل و افتتاح این تعداد مدرسه خیر ساز در کشور نیاز مند اعتباری بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان است .

وی با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در گسترش دامنه فعالیت های خیرین در حوزه ساخت و ساز مدارس در مناطق محروم ، تصویب این مهم را اقدامی زیربنایی در راستای توسعه زیرساخت های تعلیم و تربیت در کشور برشمرد و تصریح کرد : دولت تدبیر و امید از ذخیره مالی کافی برای تکمیل پروژه های عمرانی در حوزه آموزش و پرورش برخوردار نیست .

رئیس شورای خیرین مدرسه ساز کشورمان در ادامه این مطلب اضافه کرد : شورای خیرین مدرسه ساز در کشور در بحث هموار سازی مسیر توسعه علم و دانش و فراهم سازی بستری مناسب در مناطق محروم اهرم اصلی تحقق این هدف محسوب می شوند .

حافظی در خاتمه اظهار داشت : عشق به مدرسه سازی در کشورمان جاده تعلیم و تربیت را در ایستگاه پشتوانه سازی برای شاخه های مختلف علمی متوقف خواهد کردش .


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.