سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

زیرساخت های فرسوده تئاتر آواری بر سر حوزه فرهنگ و هنر کشور

هنرمند تئاتر کشورمان گفت :تئاتر ریشه هنری در فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی به شمار می رود متاسفانه در شرایط فعلی زیر ساخت های این هنر آواری بر سر حوزه فرهنگ و هنر به شمار می رود.

احمد محمودی فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : اردیبهشت تئاتر به عنوان یک همایش هنری با وجود برقراری ارتباطی تنگاتنگ بین مسئولان و هنرمندان با برقراری گفت و شنود هایی دو سویه در حل مشکلات این شاخه از فرهنگ و هنر کشور مفید خواهد بود .

هنرمند تئاتر کشورمان با اشاره به نمایش " بن بست طلا" در خانه فرهنگ شهرداری رشت نبود سالن به عنوان ضعفی زیر ساختی را از جمله مشکلات هنرمندان تئاتر به عنوان یک کمبود فراگیر در کل کشور به ویژه شهرستان رشت برشمرد و تصریح کرد : هنرمندان تئاتر با عرضه آثار خود به مخاطبان باید دیده شوند و کمبود سالنهای نمایش معضلی بزرگ پیش روی هنرمندان این شاخه از فرهنگ و هنر کشور می باشد .

محمودی فردر خاتمه در مورد لزوم سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی اظهار داشت : باید جهت رشد فعالیت های فرهنگی هزینه کرد و این هزینه ها و سرمایه گذاری ها باید به بدنه هنر تئاتر تزریق شود زیرا در این راستا با جذب قشر جوان آسیب های اجتماعی در جامعه کم می شود


انتهاي پيام/ش.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.