سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیلی/

امدادرسانی به 270 نفر در استان های بارانی کشور / رهاسازی 50 خودرو گرفتار شده در سیل

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع بارش باران در استان های مازندران و آذربایجان غربی از امدادرسانی به 270 نفر در این دو استان خبر داد .

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی روز گذشته استان مازندران گفت: بر اثر بارش شدید باران در استان مازندران ، شهرستان های چالوس و نوشهر و همچنین سه روستای علیا ، سفلی و هوزکتی ، متاثر و دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

وی در ادامه با اشاره به امدادرسانی به سیل زدگان بیان داشت : با توجه به وضعیت به وجود آمده ، 7 تیم امدادی در قالب 35 امدادگر  در محل سیل و آبگرفتگی حضور پیدا کرده و کار امدادرسانی به سیل زدگان را آغاز کردند .
 
درخشان با اشاره به آبگرفتگی 25 واحد مسکونی افزود :  همچنین با کمک امدادگران و با استفاده از 5 دستگاه پمپ لجن‌کش 25 واحد مسکونی که به دلیل وقوع سیل دچار آبگرفتگی شده بوده اند ،‌از آب تخلیه شدند.

وی در ادامه به سیل استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گقت :‌بارش شدید باران که از روز پنج شنبه شروع شده بود و تداوم آن تا صبح امروزدر شهر ارومیه  منجر به جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر شد .


وی بااشاره به اعزام تیم های امدادی  اظهار داشت : 35 امدادگر به محل وقوع سیل اعزام شدند و به 130 نفر امدادرسانی کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات در ادامه به  گرفتاری چندین دستگاه در سیلاب اشاره و خاطر نشان کرد : امدادگران 50 دستگاه خودور را که در سیل گرفتار شده بودند، رهاسازی کردند و همچنین با استفاده از 5 دستگاه پمپ لجن کش ،‌ 15 واحد مسکونی را از آب تخلیه کردند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.