سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"جان آلن": برنامه ريزی عمليات آزاد سازی موصل يک سال زمان می‌برد

جان آلن، ژنرال آمریکایی و هماهنگ کننده ائتلاف بین المللی علیه داعش روز جمعه در بغداد اعلام کرد برنامه ریزی عملیات آزاد سازی موصل دومین شهر عراق احتمال دارد تا یک سال زمان لازم داشته باشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازالسومریه نیوز؛  ژنرال "جان آلن" فرستاده باراک اوباما در ائتلاف جهانی ضد داعش در کنفرانس خبری امروز به سولات خبرنگاران پاسخ داد. وی گفت که تمام دیدارهایم با مسئولان عراقی از حمایتها و تلاشهایمان به عراق سخن گفتیم به طوری که صیانت عراق حفظ شود.
وی ادامه داد که آمریکا احترام زیادی برای نظر و دیدگاه حیدر العبادی مبنی بر مشارکت و همکاری با کشورهای منطقه برای نابودی داعش قائل است و عراق میتواند مناطقی را که تحت کنترل داعش است را بازپس گیرد.
وی افزود که نظرات حیدر العبادی و باراک اوباما در مورد مبارزه با تروریسم واضح و مشخص است و به همین دلیل ایالات متحده نیرویی را به عراق نمیفرستد و تنها ما به آموزش نیروهای عراقی میپردازیم.
وی در ادامه به نقش همسایگان عراق در مبارزه و نابودی داعش اشاره کرد و گفت که آمریکا به نظر نخست وزیر عراق حیدر العبادی احترام زیادی قائل است چرا که وی معتقد است با همکاری همسایگان عراق میتوان بر داعش فائق آمد و تلاشهای وی در این راستا ستودنی است.
"جان آلن" در پایان نیز حملات و انفجارهای تروریستی در مناطق مختلف عراق را محکوم کرد که قربانیان آنها زنان و کودکان بی گناه هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.