سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

حرکت صنعت خودرو به سمت خصوصی سازی ضروری است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است صنعت خودرو ایران باید به سمت خصوصی‌سازی حرکت کند تا خودرو با قیمت، کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان عرضه شود.

حسین فتاحی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: تا زمانی که خودرو در ایران خصوصی نشود بسیاری از مشکلات در بخش خودرو از جمله قیمت و کیفیت حل نخواهد شد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: خصوصی سازی در صنعت خودرو موجب رقابت بین خودروسازان شده و موجب می شود خودرو با قیمت، کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان عرضه گردد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص پیگیری کمیسیون مبنی بر تحقق اصل 44 خودروسازی یادآور شد: کمیسیون صنایع و معادن همواره به دنبال واگذاری صنعت خودرو به بخش خصوصی بوده و پیگیریهای زیادی را در این خصوص انجام داده و منتظر اعلام نظر دولت است.

فتاحی در خصوص شائبه عدم کنترل دولت بر بازار خودرو پس از خصوصی سازی گفت: دولت با در اختیار داشتن دستگاههای نظارتی قوی، حتی پس از خصوصی سازی این صنعت می‌تواند در این صنعت نظارتی ویژه‌ داشته باشد به طوری که بیش از گذشته در این امر موفق خواهد شد.

نماینده مردم شهر بابک ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط کنونی از بخش خودرو منافع و سود قابل توجهی نصیب دولت می‌شود پس از خصوصی‌سازی قطعا با از میان برداشته شدن این منافع دقت خود را در بخش کیفیت خودرو افزایش خواهد داد.
انتهای پیام/


برچسب ها: خوردو ، صنعت ، خصوصی سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.