سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر فنی تیم ملی والیبال بانوان:

خانه تکانی ، پشتوانه قوی می‌خواهد / خودباوری ویژگی جدید بانوان ملی‌پوش ایران است

عباس برقی مدیر فنی تیم والیبال بانوان گفت: یکی از نکات اصلی که هم اکنون والیبال بانوان به آن رسیده خودباوری و اعتماد به نفس است.

عباس برقی مدیر فنی تیم ملی والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در گذشته دختران ملی‌پوش ایران مقابل حریفان آسیایی از پیش بازنده بودند ولی در حال حاضر خود را باور کرده اند، برای به دست آوردن یک پوئن می‌جنگند و به راحتی به حریف امتیاز نمی دهند.

وی تصریح کرد: در طول این دوره از مسابقات کاپ آسیا AVC CUP برای نخستین بار است که بانوان ملی‌پوش ایران در تمامی مسابقات به جز دیدار مقابل چین از حریفان خود ست گرفتند.

عملکرد قابل قبول ملی‌پوشان کشورمان باعث شد تا خبرنگاران این کشور مر بی تیم ملی چین را زیر سوال ببرند که چرا با اختلاف پوئن‌های نزدیک نتیجه را گرفتند؟

وی در واکنش به برخی صحبت ها مبنی بر لزوم خانه تکانی در تیم ملی والیبال بانوان اظهار داشت: لازمه خانه تکانی دریک تیم داشتن پشتوانه‌های قدرتمند است که متاسفانه در والیبال بانوان هنوز چنین چیزی وجود ندارد. تیم ملی رده سنی بزرگسالان عاری از هر گونه پشتوانه است چون شاهد بودیم.

تیم ملی جوانان در مسابقات امسال حتی به سریلانکا نتیجه را واگذار کرده و جایگاه دوازدهی آسیا را به خود اختصاص داده است در چنین شرایطی بانوان رده سنی بزرگسالان در مسابقات کاپ اسیا که ازسطح کیفی و فنی بسیار بالایی برخوردار است توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کرده و یک پله صعود هم داشته باشدند و هفتم شوند. این منطقی نیست که ما بازیکنان دارای عنوان هفتم آسیا را به اسم خانه تکانی از تیم ملی خارج کرده و جوانان که 12 آسیا هستند را جایگزین کنیم.

برقی گفت: هیچ تیمی برد را به ما تقدیم نمی‌کند برای شکست حریفان باید تلاش کرد انگیزه داشت و امیدوار بود.

در حال حاضر شاهد هستیم که به هیچ وجه برای تیم ملی بانوان رده سنی بزرگسالان ایجاد انگیزه نشده است در صورتی که می‌توان با اعزام این ملی‌پوشان به مسابقات مختلف و شرکت دادن برخی از آنها در کلاسهای مختلف برایشان ایجاد انگیزه کرد تا به قدرت و روحیه بالاتری کارشان را دنبال کنند، البته اجرای این برنامه ‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد ولی در حال حاضر شاهدیم یکسری از بازیکنان به خاطر عدم وجود باشگاههای فعال درمسابقات مختلف درپستهای گوناگون و غیر تخصصی خود بازی می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: برقی ، والیبال ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.