سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازدید از خانه‌های سالمند و برگزاری جشن گنجینه‌های شهر ویژه سالمندان منطقه 6

رییس اداره سلامت منطقه 6 از بازدید خانه‌های سالمندان در سطح نواحی برای هفته سالمندان و برگزاری جشن ویژه آنها با عنوان گنجینه‌های شهر در ایوان شمس خبر داد.

نجمه اسماعیلی رییس اداره سلامت منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این مطلب گفت: بازدید از خانه های سالمندان در سطح نواحی که هر ناحیه ای اگر حتی یک خانه سالمند داشته باشد با حضور شهرداران ناحیه و مدیر اجتماعی فرهنگی و مدیر سلامت منطقه انجام می‌َشود و در خانه های سالمند مهرگل و کیلوئیان با مشارکت کانون جوانان با اهدای هدایا و اجرای موسیقی جشنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: گردهمایی کانون جهان دیدگان که سالمندان منطقه عضو آن هستند صورت گرفته در آن اجرای سرود نمایش برنامه شاد و سخنران برگزار می‌َشود.

رییس اداره سلامت افزود: این مراسم با عنوان گنجینه‌های شهر که در ایوان شمس برپا می‌شود که مخاطبین آن اعضای کانون سالمندان منطقه هستند و از هنرمندان و افراد فرهیخته علمی سالمند در منطقه 6 برای سخنرانی دعوت می‌شود.

اسماعیلی اظهار کرد: اجرای برنامه موسیقی و سخنرانی علمی توسط کارشناسان که مرتبط با بیماریها و روانشناسی دوران سالمندی است از دیگر برنامه‌های این کانون است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازدید ، خانه ، سالمند ، برگزار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.