سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

افتتاح 14 هزار واحد مسکن مهر "سهند" تا پایان آذر ماه

سهمیه مسکن مهر شهر سهند 35 هزار و 500 واحد است که از این تعداد 4 هزار و 149 واحد به بهره‌برداری و 14 هزار واحد تا پایان آذر ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شهر جدید سهند در 20 کیلومتری جنوب شرق تبریز است که جمعیتی بالغ بر 60 هزار تن در این شهر ساکن هستند.  
 
بر اساس این گزارش، نزدیکی به جاده ترانزیتی آذربایجان غربی و کردستان، احداث اتوبان تبریز - سهند و قطار شهری مسیر تبریز به سهند از جمله مزیت‌های اصلی این شهر به شمار می‌رود.  
 
گفتنی است، برخورداری از امکانات و خدمات شاخص منطقه‌ای، وجود آب و هوای ییلاقی و مطبوع از دیگر ویژگی‌های محیطی این شهر به شمار می‌رود.  
 
بعلاوه، وجود مناطق گردشگری و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصر به فرد از جمله روستای کندوان و مشرف به قله سهند و دره‌های اسکو و همجواری با آب معدنی و طبیعت جذاب از جمله مهمترین ویژگی‌های این شهر است.  
 
در حال حاضر، 35 هزار و 300 تن جمعیت در شهر سهند سکونت دارند و این شهر همچنان پذیرای جمعیت مهاجر است.  
 
لازم به ذکر است، سهمیه مسکن مهر شهر سهند 35 هزار و 500 واحد است که از سوی انبوه سازان، تعاونی‌ها و خود مالکان در حال ساخت است و از این تعداد 4 هزار و 149 واحد به بهره برداری رسیده و 14 هزار واحد تا پایان آذر ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.  
 
بر اساس این گزارش، 9 هزار واحد دیگر نیز در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی 90 درصدی داشته و در صورت تامین خدمات زیربنایی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: مسکن ، مهر ، واحد ، متقاضیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.