سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکواندو بازیهای آسیایی-اینچئون

دو طلا در انتظار بانوان تکواندوکار/ رقابت عاشورزاده در نیمه نهایی

دو تکواندوکار تیم ملی بانوان ایران به فینال بازی های آسیایی اینچئون رسیده اند و یک نماینده کشورمان نیز باید در نیمه نهایی مسابقات به روی شیاپ چانگ برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ چهارمین و آخرین روز از مسابقات تكواندو بازيهاي آسيايي امروز در سالن "کانگ وادالمنز" شهر اینچئون کره جنوبی پیگیری شد که فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم ایران در نخستین دیدار "محمد خلیفه" از اردن را 9 بر 2، "كاراكت" از تايلند را 11 بر 2، "محمد خلیفه" از اردن را 9 بر 2 و "ژائو" از چین را 11 بر 10 برد و راهی نیمه نهایی شد.

او با قطعی کردن مدال برنزش در این مرحله باید به مصاف تکواندوکاری از چین تایپه برود.

اما در بخش بانوان فاطمه روحانی تکواندوکارِ وزن 73- کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت "نورولاین" از برونئی را 19 بر یک و "ابرار" از کویت را 16 بر 3 برد و راهی فینال شد.

همچنین اکرم خدابنده تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم تیم ملی بانوان در دورهای اول و دوم "داوین سورن" از کامبوج را 8 بر یک و "جانان وانگ" از ماکائو 14 بر 2 برد و به دیدار پایانی رسید.

تکواندوکاران ایران تا به حال در بازی های آسیایی به سه مدال طلا توسط مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی و یک مدال برنز توسط سوسن حاجی پور رسیده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، اینچئون ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.